GoldPearl_E30 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 E30 320i'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 E30 320i'n min liker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 gullet mitt er ikke helt ferdi enda Finnes det noe tråd fra denne eller?! nei beklager ingen tråd enda nei, travle dager når en bygger 2 biler og buss. strekker ikke helt med tiden. kjapp fakta 1039 hk 1107 nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 nei beklager ingen tråd enda nei, travle dager når en bygger 2 biler og buss. strekker ikke helt med tiden. kjapp fakta 1039 hk 1107 nm... SATAN!!! få fler bildeer av denne a!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 nei beklager ingen tråd enda nei, travle dager når en bygger 2 biler og buss. strekker ikke helt med tiden. kjapp fakta 1039 hk 1107 nm...SATAN!!! få fler bildeer av denne a!! bremsing til vsmotor på tur inn i bilen etter bremsingen bilder fra sommertreff acr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 For en biiiil! Har ikke tilfeldigvis film av faenskapet?! uff, får vondt i magen, folk har mere penger under panseret enn jeg noen gang kommer til å ha totalt:-P "misunnelig" Faen så rått ass!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 For en biiiil! Har ikke tilfeldigvis film av faenskapet?! uff, får vondt i magen, folk har mere penger under panseret enn jeg noen gang kommer til å ha totalt:-P "misunnelig" Faen så rått ass!. har noen snutter fra sommertreff på acr, men kjørte kun på o,7 i trykk hele helgen (det holder i masse) for og få plukket bort barnesykdommer på bilen. blir en tråd på bilen når tiden strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Gleder meg! Sleng ut film a? liten smakebit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Får vel legge ut et lite bilde jeg også selv om bilen er helt ordinær: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 For en biiiil! Har ikke tilfeldigvis film av faenskapet?! uff, får vondt i magen, folk har mere penger under panseret enn jeg noen gang kommer til å ha totalt:-P "misunnelig" Faen så rått ass!. har noen snutter fra sommertreff på acr, men kjørte kun på o,7 i trykk hele helgen (det holder i masse) for og få plukket bort barnesykdommer på bilen. blir en tråd på bilen når tiden strekker til Last opp de ACR filmene og muligens noen bilder av hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 her er motoren i e30 touringen min:) å neste år eller noe blir det nok større motor...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Min e28 "520" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 For en biiiil! Har ikke tilfeldigvis film av faenskapet?! uff, får vondt i magen, folk har mere penger under panseret enn jeg noen gang kommer til å ha totalt:-P "misunnelig" Faen så rått ass!. har noen snutter fra sommertreff på acr, men kjørte kun på o,7 i trykk hele helgen (det holder i masse) for og få plukket bort barnesykdommer på bilen. blir en tråd på bilen når tiden strekker til Last opp de ACR filmene og muligens noen bilder av hele bilen. liten snutt med dårlig kvalitet, 0,7 bar. opp med lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Så ut som den flytta greit på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Veeel nå har jeg ikke noe nytt bilde av maskinerirommet. Men i dag har jeg tatt full vask med avfetting og gnikk. Så polerte jeg vitale deler inkludert undersiden av panseret Måtte bare. Hadde litt for god tid i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå