Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interiørprodukter som Turtle-wax sin spray "Cockpit Shine" funker også fint, så den var brukt i den guiden som var linket til tidligere. Selv bruker jeg Autoglym "Bumper Care".

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene?

Du kan benytte alle slags plastfornyere, men IKKE bruk slike ting på reimer...

Du kan for eksempel med fordel bruke Polytrol på plast og gummi. Dette "tetter" porene i plasten/gummien og gjør så de ser fine ut igjen og holder vesentlig lenger enn de fleste av produktene som markedføres som bilprodukter.

Skrevet
Interiørprodukter som Turtle-wax sin spray "Cockpit Shine" funker også fint, så den var brukt i den guiden som var linket til tidligere. Selv bruker jeg Autoglym "Bumper Care".

Bruker også Autoglym "Bumber Care", dette er til nå det beste produktet innen sin katogori som jeg har prøvd..På bilde side 2 av mitt motorrom er det kun brukt dette så å si, kan en jo vudere selv hva en syns..

Skrevet
Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene?

Du kan benytte alle slags plastfornyere, men IKKE bruk slike ting på reimer...

Du kan for eksempel med fordel bruke Polytrol på plast og gummi. Dette "tetter" porene i plasten/gummien og gjør så de ser fine ut igjen og holder vesentlig lenger enn de fleste av produktene som markedføres som bilprodukter.

Takker :) mange bra tips her

Skrevet

Det var på tide med noe M! 8)

Får ta med min også, selv om det ser enda litt mer ordentlig ut nå enn på bildet (som er tatt av [space] på BMWCCN Rudskogen). Ny radiator, radiatorfester ++ er på plass.

154_5474.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...