^B^M^W^ Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Interiørprodukter som Turtle-wax sin spray "Cockpit Shine" funker også fint, så den var brukt i den guiden som var linket til tidligere. Selv bruker jeg Autoglym "Bumper Care". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene? Du kan benytte alle slags plastfornyere, men IKKE bruk slike ting på reimer... Du kan for eksempel med fordel bruke Polytrol på plast og gummi. Dette "tetter" porene i plasten/gummien og gjør så de ser fine ut igjen og holder vesentlig lenger enn de fleste av produktene som markedføres som bilprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Interiørprodukter som Turtle-wax sin spray "Cockpit Shine" funker også fint, så den var brukt i den guiden som var linket til tidligere. Selv bruker jeg Autoglym "Bumper Care". Bruker også Autoglym "Bumber Care", dette er til nå det beste produktet innen sin katogori som jeg har prøvd..På bilde side 2 av mitt motorrom er det kun brukt dette så å si, kan en jo vudere selv hva en syns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene? Du kan benytte alle slags plastfornyere, men IKKE bruk slike ting på reimer... Du kan for eksempel med fordel bruke Polytrol på plast og gummi. Dette "tetter" porene i plasten/gummien og gjør så de ser fine ut igjen og holder vesentlig lenger enn de fleste av produktene som markedføres som bilprodukter. Takker mange bra tips her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Min S54B32 M-Power, 343HK v/ 7900 rpm, 365NM v/ 4900 rpm. En vinnermotor, bokstavlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Kunst! Originalt stabstag også? (Sitat: Paris Hilton) Thats HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Det var på tide med noe M! Får ta med min også, selv om det ser enda litt mer ordentlig ut nå enn på bildet (som er tatt av [space] på BMWCCN Rudskogen). Ny radiator, radiatorfester ++ er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Kunst! Originalt stabstag også? (Sitat: Paris Hilton) Thats HOT! Ja, er det ikke? En symfoni. Store ord her nå... Original M tårnstiver ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Skal man vaske ett motor-rom, må man ta ut motoren for og få best resultat Før: Etter: Og motor, før: Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Burde vel kanskje ta ut motoren jeg også så jeg kan få vasket litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 myyye pent hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Oljebrenneren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 her er min motor. litt støvete men men motorvask neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Mangler noen deksler ennå,men det kommer etterhvert. S50B32 Turbo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå