Gå til innhold

Hva bør jeg velge av justerbart senkesett eller vanlig?

Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dersom det kitet du snakker om koster ca 5-6 000,- så er det det samme jeg hadde på min 320i. Utrolig billig, bra også ser det gromt ut! justering på en side er gjort på ca 4-5 minutter! LØP OG KJØP!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, kvalitet og kvalitet, regner med du får bedre kvalitet på et sett som koster 15 lapper, men, er en viss forskjell på 6 og 15 lapper...sålenge du ikke skal kjøre jorda rundt, eller kjøre på bane hver andre helg så holder dette settet kjempebra! Ikke noe vedlikehold nei, levetiden kommer ann på om du bor på en hytte opplangs et fjell. Uansett, dette settet er billig, har sinnsykt bra finish og gjør jobben med å sleppe tralla litt nærmere mot moder jord billig og enkelt! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke stille inn hardhet nei =| men er stivt nok til at bilen ikke bouncer, men slappt nok til at ferden blir passelig behagelig med tanke på at du kan senke 12 cm(!) med det settet! fåes kjøpt på Eyecandyracing.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VMAXX har jeg aldri hørt om.... Gå for et anerkjent merke, f.eks KW,H&R eller Bilstein. Jeg synes personlig justerbart er unødvendig, du finner en høyde du liker og så gidder du ikke mekke mere med det. Og justeringskruene setter seg noe jævlig..

Finn heller et sett med fin høyde. På E36 er 60/40 meget pent, så Bilstein B10 kit'et er et bra valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill det heller ifra owp-tuning.no! Der slipper man å forhåndsbetale 8) Mitt kommer i posten idag eller imorgen :wink:

Grunnen til at jeg velger justerbart er at jeg liker å ha Max senk på sommern,men det funker ikke noe særlig bra til vinteren! Så justerbart er å anbefale dersom man ikke har en annen bil å bruke på vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir garantert veldig stivt. Hvis du skal senge mye så må de være veldig stive slik at du får veldig kort fjøringsvei.

Ofte så juster man en gang med justerbart og det er med en gang man har satt på. Etter en stund blir gjengene fulle av møkk også ruster mutterene fast og du klarer tilslutt ikke juster.

Bruker du bilen kun på bane er det veldig bra, men til hverdags kjøring er det bare møkk..

Å juster det bra er en hel vitenskap, men skal du ha en bil som blir stein hard å kjøre med så kjøper du et slikt sett.

Coilovers er mere status enn ytelse for 80% av de som har det.

Jeg personlig hadde ikke kjøpt coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg har sett et slikt billig sett (riktignok til et annet merke), og selv bestemor skulle kunne se at kvaliteten ikke er i nærheten av skikkelige greier. Ser spinkelt ut. Men får hva man betaler for.

Men... hvis poenget bare er å få bilen lavest mulig og man driter i hvordan den er å kjøre ellers så er det jo kanskje et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med att justeringsmutteren ruster fast e.l., men så vasker jeg jo bilen innimellom.. :wink: Aldri vært noe problem med å justere de etter att de har vært montert en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...