mowz Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Har masse deler til div bmw: - e30 gearkasse 325i - Dør h/v side e30 2 dørs - Dør h/v side e36 cab/coupe - Panser e36 langt - Bag.lokk e36 - Veiv s14 motor - Kamaksler s14 motor - Div instrument e30/e36 - Ratt e36 med uavhengig airbag ++++ Ring 94888971 for mer info eller hva det måtte være. Har mye deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-kim Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Har du midtarmlene til e36? hele dritten med festet og alt asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Er ikke helt sikker....... Ring nr i mårra, så kan vi se, men tror ikke jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 har du kjøre computer til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ta og ring nr som står i det første innlegget. For det er til fattern som har de delene på jobben så han har litt bedre oversikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Har du Instrumentpanel til E30? Har en 325, 90-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ja det tror jeg....Ring nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Drivaksler 325 E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Drivaksler 325 E30? Gjør det litt lettere for han. Ring nr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg er dritlei av folk som skal ha meg til å ringe irundt overalt for ingenting.. Skal de selge deler, får de fortelle hva de skal selge.. Det er det minste jeg krever av en annonse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg er dritlei av folk som skal ha meg til å ringe irundt overalt for ingenting.. Skal de selge deler, får de fortelle hva de skal selge.. Det er det minste jeg krever av en annonse.. Nå har det seg sånn at det er DU som trenger deler og ikke de som selger. Om du ikke gidder og ringe for og sjekke om de har det du trenger, så er vel det ditt problem. Delene blir nok solgt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg er dritlei av folk som skal ha meg til å ringe irundt overalt for ingenting.. Skal de selge deler, får de fortelle hva de skal selge.. Det er det minste jeg krever av en annonse.. Der er jo faren hans som har delene, så du kan ikke kreve at sønnen har full oversikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg er dritlei av folk som skal ha meg til å ringe irundt overalt for ingenting.. Skal de selge deler, får de fortelle hva de skal selge.. Det er det minste jeg krever av en annonse.. Nå har det seg sånn at det er DU som trenger deler og ikke de som selger. Om du ikke gidder og ringe for og sjekke om de har det du trenger, så er vel det ditt problem. Delene blir nok solgt uansett. Ringer til de jeg vet har det jeg trenger jeg. Hadde jeg vært desperat, hadde sikkert saken snudd seg litt. Er det for mye å forlange, at folk faktisk lister opp det de skal selge, så en slipper å ringe til alle å HÅPE at de har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 speedo til e36 rekke6er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 farge på dørene til e30 2dørs? har du dørlås også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå