Niklas Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 farge på dørene til e30 2dørs? og har du dørlås også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hey, har vært borte en stund. Men dørene er sorte. Og jeg fikk bare en liste av fattern over deler han hadde, så han skrev bare opp bare det jeg la ut, men han har en hel bil full av masse deler siden han har drivi med BMW i 100 år og MYE med e30 og e36. Så derfor er det fint hvis dere ringer og spør om han har og pris osv, for han har full oversikt (sånn passe i alle fall:)). Jeg la bare ut delene for jeg tenkte det kunne være til hjelp for noen av dere som trengte noe til bilen.. Så sorry at jeg ikke har full oversikt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiha Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Venstre baklys og bakerste askebeger til e 30 cab 93???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har orginal baklampe til e30 facelift....litt usikker på askebeger men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiha Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 har du bilde av baklyset, og har du en pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Baklampene, vil gjerne bli kvitt begge...Gi meg ett bud, så skal jeg vurdere det. Her er bildet, og det er den øverste lampa:) de andre skal jeg ha sjøl...hehe Shot with W810i at 2007-07-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå