Espen M33 Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Bilforhandlere i Tyskland er pliktige til å gi et års bruktbilgaranti til borgere i Eu. Vi er jo ikke i Eu, så dermed kan de selge biler uten garanti til oss. I mine øyne er det mye bedre å få prisavslag fremfor en bruktbilgaranti som vi her i landet aldri vil få bruk for. Ser ikke for meg at en tysk bilforhandler er villig til å betale for en reparasjon av bilen i Norge.
hagenisse Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Det kan være greit å ha ett par eksemplarer å velge mellom før du drar nedover. Det er ikke alltid bilen er som selger/annonse sier, og da kan det være greit å ha sett seg ut 2-3 biler på forhånd. Dette kan jeg skrive under på! Jeg hadde 2 (+1 i tilfelle) jeg skulle sjekke ut når jeg hentet Z3'en, hvor alle skulle være i topp stand og bla bla bla. Alle bilene så veldig bra ut på bilder, så da begynte jeg på den med mest utstyr og lavest pris. For å si det sånn, jeg kjøpte bil nummer to.
Søreng Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Hehe, leste historien din hagenisse, og var jo et ganske greit eksempel på dette! Skal nok ha et par biler om jeg reiser nedover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå