2mMy Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe, noen små forandringer siden jeg så bilen sist gitt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 hehe, noen små forandringer siden jeg så bilen sist gitt! =) Hehe mulig det! I hvilken rettning mener du da? Neste på listen tror jeg nok blir Xenon i tåkelyktene med samme farge som angeleyes. Ellers er bilen veldig slik jeg vil ha den utseendetmessig. Men skal få tatt noen flere skikkelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 jeg så den vel sist engang før richard leverte den til deg! så alt etter det er jo "nytt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Babyen min!!! Uff som jeg savner den bilen der! Den var rådeilig.. kom aldri så langt selv at jeg fikk startet på understellet med gjennomgang av foringer og drit, så veldig flott at du har fått ordnet det! Bilen har fått en verdig eier og det liker jeg godt! Kommer til å følge med vettu;) men få deg ordentlige shadowline lister;) hehe.. var litt midlertidig det greiene som står på kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Kompise din e vell ikkje intr i å selge 325 vell? Meget intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Nydelig 328 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Salte meg tid til en nydelig bil Helt fantastisk Kan få kjøpe min Preben Eller e der kanskje for liten motor til dej?? Sei berre igjen, Syke sa... for en nydelig bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hehe...ja du he for liten motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Takk for tilbakemeldinger! Akkurat kommet tilbake nå fra Kiruna etter en helg under Kirunafestivalen. Overaskende nok tiltrakk den seg brukbart med oppmerksomhet selv borte hos Søtabror. Richard; Ja det er en klar prior ilag med Tåkelys i samme farge som Angeleyes. Da er igrunn bilen utseendetmessig slik som jeg liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Utrolig fin bil du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Veldig fin bil! Et lite tips bare: Skru fast splitterne med en skrue fra innsiden av skjermen. Foran hjulet liksom. Da unngår du at de henger så slapt akkurat i kanten med hjulbuen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Takk for tipset! Skal prøve det neste gang jeg hiver meg til med de! Gårdagen gikk bort i å få bort den 3M Folien som tidligere eier la på listene rundt vinduene. Var mildt sagt en helvetes jobb. Men ble fornøyd med resultatet! Noen bilder etter Helgens fest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Som de fleste andre her sier: Nyyydelig bil! Grtulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 venter på samme felger nå, hva slags dim har du på felgene og hva slags dekk og dim på disse? + hva slags senk er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjører med 8.5x19 Forran 235\35\19, og 9.5x19 Bak med 265/30/19 Med Continental SportContact 3 dekk. Senkesettet er ett FK Justerbart, så vet ikke hvor mye den er senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå