Johnny86 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Snacks! S50B32 er hva M3 burde vært levert med fra stock Ikke helt enig. Liker S14 motoren jeg. Syns også lyden er fin selvom det "bare" er en firer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 "naaaais " Kunne godt hatt den i hagen hjemme Word.... Og resten i huset... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 fin bil. kan ikke si det samme om dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Eier av bilen har byttet felger igjen..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ååååååååååååååååååå nå savner jeg mine s14 biler. angrer som f at jeg solgte dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Er dette den samme bilen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Ja, det er samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå