Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

som nevnt er det ikke jeg som bestemte det:( Og kommer ikke til ha penger på lenge siden jeg må permitere meg fra jobben

Skrevet
No sympati.

Viser bare at du ikke respekterer reglene.

Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff.

Var en helt øde vei, og har aldri vært noe purk der så lenge jeg har levd. Var langt ute på bygda, ingen unger eller hus i nerheten. Og viss du mener at du aldri har bryti ei grense juger du. Det har ALLE gjort. Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa!

Dette innlegget ditt viser bare hvor forferdelig ung du enda er...

Jeg mener man skal respektere reglene. Bryter man de og blir tatt, må man respektere straffen.

Don't do the crime, if you can do the time...

Skrevet

Ja heldigvis er jeg ung! Min mening er at man kan kjøre som man vill BARE du ikke skader andre! Men det er min mening og jeg er bare ung og dum;)

Skrevet

Kjedelig å miste lappen ja.

Vet hvordan det er da jeg selv har mistet den TO ganger.. Tror du må ta teori, er ikke sikker siden det bare dreier seg om 3mnd.

3mnd går fort så er ingen vits å selge bilen..Du kan jo stelle med den så lenge :)

Jeg mistet lappen i 13mnd første gangen og 9mnd andre..Så det er værre!

Det gode er at man sparer mye penger..(hvertfall jeg som er bilgærn)

Skrevet
Ja heldigvis er jeg ung! Min mening er at man kan kjøre som man vill BARE du ikke skader andre! Men det er min mening og jeg er bare ung og dum;)

Kjører alle som man vil vil det nok skje maaange ulykker også!

Skrevet

Hvorfor må du permittere deg fra jobben? Kan du ikke kjøre sammen med noen? Buss?

Du har min sympati, men samtidig er du ung og med lite kjøreerfaring er kanskje ikke M3 den beste kombinasjonen...

Skrevet
Tror du må ta teori, er ikke sikker siden det bare dreier seg om 3mnd.

Har ikke noe å si hvor lenge han mister lappen, han må kjøre opp på nytt uansett siden han ikke var ferdig med prøvetiden. Desverre.

Skrevet
Tror du må ta teori, er ikke sikker siden det bare dreier seg om 3mnd.

Har ikke noe å si hvor lenge han mister lappen, han må kjøre opp på nytt uansett siden han ikke var ferdig med prøvetiden. Desverre.

Da har de gjort endringer. Mins det var 3-4mnd regel.. At hvis du var over denne måtte du ta teori og oppkjøring på nytt..

Skrevet

Kjedelig å miste lappen, ja. Var i en lignende situasjon i fjor sommer. Kjørte 88 i 60'n og mista lappen fro 4 mnd og fikk 9000 i bot. Slapp heldigvis det styret med å kjøre opp og det der på nytt. Hadde hatt lappen i 2 år og 3 mnd da jeg mista den. Fikk beholde både bil og jobb. Og jeg er også avhengig av bil til og fra jobb. Bor 7 mil unna jobben. Det ordnet seg med tog og buss.

Skrevet
bare og by den må bort sier sjefen i huset.

Bilder, info og ca pris? :)

Det er den lilla som ligger under biler til salgs

Skrevet
Hvorfor må du permittere deg fra jobben? Kan du ikke kjøre sammen med noen? Buss?

Du har min sympati, men samtidig er du ung og med lite kjøreerfaring er kanskje ikke M3 den beste kombinasjonen...

Aldri kjørt så pent som etter jeg kjøpte m3en. Aldri spinni eller herja med den, tror faktisk jeg ikke har vært over 150 med den eller. Og drar den maks til 5 tusen. Så er nok ikke bilen sin skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...