Gå til innhold

Mistet lappen:(

Mboy
 Share

Anbefalte innlegg

Ble tatt i 86 i 60 sona.

Synes jeg får litt drøy straff!!!!

3 månder uten lappen.

mellom 8 - 10 tusen i bot.

Og siden jeg bare har hatt lappen i 1,5 år, må jeg ta oppkjøring og teori på nytt???? Noen som vet dette?

Faen livet suger!!! Må permiteres fra jobben pga jeg var avhenge av og kjøre en time til jobb vær dag. Og den nye "drømmebilen" mister jeg!

Viss noen vet hvor lynet pleier og slå ned vær vennlig og send PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No sympati.

Viser bare at du ikke respekterer reglene.

Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff.

Var en helt øde vei, og har aldri vært noe purk der så lenge jeg har levd. Var langt ute på bygda, ingen unger eller hus i nerheten. Og viss du mener at du aldri har bryti ei grense juger du. Det har ALLE gjort. Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sympati.

Viser bare at du ikke respekterer reglene.

Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff.

Var en helt øde vei, og har aldri vært noe purk der så lenge jeg har levd. Var langt ute på bygda, ingen unger eller hus i nerheten. Og viss du mener at du aldri har bryti ei grense juger du. Det har ALLE gjort. Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa!

det er ikke umulig nei :rompe: har vært oppe i ca 150 med min(åpen langstrekke hvor det er fobudt å ferdes til fots eller på sykke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd når slikt skjer, men det er jo en risk man selv tar... ingen andre enn seg selv å skylde på....

Helt sant. Men utrolig gørt forde. Hvertfall at bilen må selges. Rakk og kjøre 100 mil med den. Siden jeg kjøpte den sammen med faren min så er det han som bestemmer. Og når jeg ikke hadde lappen var det heller ikkeno vits at vi hadde den bilen. (han vill heller kjøre opel enn bmw)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...