Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ble tatt i 86 i 60 sona. Synes jeg får litt drøy straff!!!! 3 månder uten lappen. mellom 8 - 10 tusen i bot. Og siden jeg bare har hatt lappen i 1,5 år, må jeg ta oppkjøring og teori på nytt???? Noen som vet dette? Faen livet suger!!! Må permiteres fra jobben pga jeg var avhenge av og kjøre en time til jobb vær dag. Og den nye "drømmebilen" mister jeg! Viss noen vet hvor lynet pleier og slå ned vær vennlig og send PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 No sympati. Viser bare at du ikke respekterer reglene. Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Du må ta ny teori og oppkjøring. Kjedelig å miste lappen, men det må være ufattelig irriterende å måtte kjøre opp på nytt. Du får min sympati. Alt for mange 60-soner i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hjelper vel ikke å si at du hadde beholdt lappen hadde du blitt tatt i 1km/t saktere. Den som er med på leken , må ha råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 No sympati.Viser bare at du ikke respekterer reglene. Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff. Var en helt øde vei, og har aldri vært noe purk der så lenge jeg har levd. Var langt ute på bygda, ingen unger eller hus i nerheten. Og viss du mener at du aldri har bryti ei grense juger du. Det har ALLE gjort. Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 316 greier fint 86 i 60-sone de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 i bratt nedoverbakke, sola i ryggen, og kjøttkaker til middag! Vet jo at jeg ikke har noe og sutre for men bare måtte få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 No sympati.Viser bare at du ikke respekterer reglene. Nesten 90 i en 60 sone -> Helt passende straff. Var en helt øde vei, og har aldri vært noe purk der så lenge jeg har levd. Var langt ute på bygda, ingen unger eller hus i nerheten. Og viss du mener at du aldri har bryti ei grense juger du. Det har ALLE gjort. Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa! det er ikke umulig nei har vært oppe i ca 150 med min(åpen langstrekke hvor det er fobudt å ferdes til fots eller på sykke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 synd når slikt skjer, men det er jo en risk man selv tar... ingen andre enn seg selv å skylde på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 synd når slikt skjer, men det er jo en risk man selv tar... ingen andre enn seg selv å skylde på.... Helt sant. Men utrolig gørt forde. Hvertfall at bilen må selges. Rakk og kjøre 100 mil med den. Siden jeg kjøpte den sammen med faren min så er det han som bestemmer. Og når jeg ikke hadde lappen var det heller ikkeno vits at vi hadde den bilen. (han vill heller kjøre opel enn bmw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det er kjipt når sånt skjer, har vært der selv Men du har ingen andre å takke enn deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det er kjipt når sånt skjer, har vært der selv Men du har ingen andre å takke enn deg selv... Jeg også! 2 ganger! 3mnd og 6mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Har mistet lappen i to år selv.. Har igjen ett år nå.. Så vet åssen det er.. Måtte selge bilen min jeg og da det ikke er no vits å ha en bil ståendes i garasjen i to år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Men blir 316 neste gang for da er det umulig og bryte grensa! Bryter samtlige fartsgrenser i Norge x2 med en 316i også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå