Gå til innhold

Vurderer kjøp av "545i"

Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe nei fikk 8mndr, gått snart 4, skal søke om og få den igjen om 2 mndr, stor kjanse for det. fikk litt samfunstraff (1uke) som jeg snart skal utføre, men ingen bot så er fornøyd.

Så nå går bmw'n nede i konsmo og er på letting etter et nytt prosjekt.

var først på utkikk etter en strøken e30 mtech2, men eneste håpet var og importere en fra tyskland men orker ikke stresset med det. Så meg ut den her http://www.mobile.de/SIDbqdvvySYxuQe0OB ... 263102940&

Men koster rett og slett for mye bare i frakt. Så kanskje jeg går for en e34 istedenfor :) men drømmen er fremdeles en e30 mtech2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa at han hadde fått den gjennom eu godkjenning med den motoren i, hmm skeptisk. men kan hende siden turboen er godt skjult og motorene er veldig like?

Dysene måtte byttes til noen større(som han hadde liggandes) mye jobb eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den går gjennom eu-kontroll uten at den er godkjent, så er ikke det du bør tenke over. Tenk hvis du krasjer og de finner ut at du har en motor som ikke er godkjent? Det kan gjøre at du ikke får igjen noe og må skylde penger til og med... Du bør heller gå for en 535. Får den til samme prisen. Går ikke så godt, men er da godkjent i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var byttet til 3L innsug, hmm har det noe og si ?

Fikk følgende mail:

Legger ved et par bilder. Som du ser er innsuget 3l, alt annet er 745. Turboen ligger under luftfiltersatsen.

Har prøvd å sette i noen andre dyser, men da gikk ikke bilen som den skulle på tomgang, den lå og jaget så satte i de gamle igjen. De jeg har skaffet nå skal være bra. Skal tåle opp til 400hk:) Hadde egentlig tenkt å ha bilen inn til en som har litt bedre peiling for å justere trykksforhold slik at alt er 100%. Med chip er det jo mulig å stille opp turbotrykket også. Dette har jeg ikke hatt tid til, da det ikke finnes noen tunere her i nærheten som er brukbare og jeg må reise et stykke for å få det gjort.

Hva tror folket her da? noe jeg burde være på vakt for? er det stress og bytte de dysene? hehe. Har lite peil på e34 ivertfall ikke 7 serie motor :roll:

bilde:

img0802yh3.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...