Sandersen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1541199 tja hva tror folket? stussa litt på den. Tror dere at det blir noe stress og få den godkjent med 745 motoren vist jeg skrur av turboen? motorene er jo like untatt innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Hvordan gikk det med lappen... kom du paa Ilseng (eller tilsvarende) ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hehe nei fikk 8mndr, gått snart 4, skal søke om og få den igjen om 2 mndr, stor kjanse for det. fikk litt samfunstraff (1uke) som jeg snart skal utføre, men ingen bot så er fornøyd. Så nå går bmw'n nede i konsmo og er på letting etter et nytt prosjekt. var først på utkikk etter en strøken e30 mtech2, men eneste håpet var og importere en fra tyskland men orker ikke stresset med det. Så meg ut den her http://www.mobile.de/SIDbqdvvySYxuQe0OB ... 263102940& Men koster rett og slett for mye bare i frakt. Så kanskje jeg går for en e34 istedenfor men drømmen er fremdeles en e30 mtech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Sliter man ikke litt vist man skal prøve og få godkjent en bil med eldre motor en bilen? isåfall kan denne motoren maks være en 86mod og bilen 88, minst jeg hørte noe slik at motoren måtte være nyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 helt korekt denne får du nok aldri godkjent dessverre... men så ut som en morsom leke/herjebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 han sa at han hadde fått den gjennom eu godkjenning med den motoren i, hmm skeptisk. men kan hende siden turboen er godt skjult og motorene er veldig like? Dysene måtte byttes til noen større(som han hadde liggandes) mye jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Mye rart du kan få i gjennom på PKK,det er ikke det største problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 fikk prutet til 58, burde jeg slå til? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Selv om den går gjennom eu-kontroll uten at den er godkjent, så er ikke det du bør tenke over. Tenk hvis du krasjer og de finner ut at du har en motor som ikke er godkjent? Det kan gjøre at du ikke får igjen noe og må skylde penger til og med... Du bør heller gå for en 535. Får den til samme prisen. Går ikke så godt, men er da godkjent i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Men dysene måtte byttastil større, er det stress? han hadde større liggandes sa han. Fikk vist litt lite bensin, men kan vell fint kjøres 65mil hjem fremdeles tror dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Vet om en bil som er godkjent med 745i motor i e34. Så det er nok ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Var byttet til 3L innsug, hmm har det noe og si ? Fikk følgende mail: Legger ved et par bilder. Som du ser er innsuget 3l, alt annet er 745. Turboen ligger under luftfiltersatsen.Har prøvd å sette i noen andre dyser, men da gikk ikke bilen som den skulle på tomgang, den lå og jaget så satte i de gamle igjen. De jeg har skaffet nå skal være bra. Skal tåle opp til 400hk:) Hadde egentlig tenkt å ha bilen inn til en som har litt bedre peiling for å justere trykksforhold slik at alt er 100%. Med chip er det jo mulig å stille opp turbotrykket også. Dette har jeg ikke hatt tid til, da det ikke finnes noen tunere her i nærheten som er brukbare og jeg må reise et stykke for å få det gjort. Hva tror folket her da? noe jeg burde være på vakt for? er det stress og bytte de dysene? hehe. Har lite peil på e34 ivertfall ikke 7 serie motor bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Trudde da dysene skulle klare det vist motoren er orginal ? kun anderledens innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Hva er greia med 3l innsug her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Si det, kanskje for å få den Eugodkjent lettere? eneste som er forskjellen på motorene har jeg hørt er innsuget, så vist det står 3.0 på det så går den lettere igjennom kanskje? ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå