isanfa Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Heisann godtfolk Tenkte hive ut noen bilder av bilen min nå som den endelig er blitt klar for sommeren. Har fått tak i noen uberspesielle 19 " Volk Racing felger til bilen,8,5" og 10,5". Litt spes med svarte felger, men jeg synes det ble fint tross alt. Har folket noen meninger? Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-06-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Ble tøft det der. Tøffe felger også. Er det showcar eller er det bruksbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Nice! Men bytt til svart netting foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Det ble veldig tøft, men du skulle ha klipt gresset på bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ble tøft det der. Tøffe felger også. Er det showcar eller er det bruksbilen? Er "sommerbilen". Brukes kun til kos kjøring sommerstid . Har annen bruksbil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 tøffe felger, men syns ikke de passet helt til bilen din! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Nice! Men bytt til svart netting foran! Hadde svart netting for 3 uker siden, men syntes det ble litt rart. Men det var før felgene kom på. Kanskje jeg må prøve og montere det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 jaja hver sin smak! litt synd at feilene til automote-sivert fortsatt ikke er rettet opp i! 1. Skjevhet ved skjøtene over blinklys foran pga øye-lokk. 2. Skjevhet ved de hvite baklyktene ellers er det vel en grei showbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 jaja hver sin smak! litt synd at feilene til automote-sivert fortsatt ikke er rettet opp i! 1. Skjevhet ved skjøtene over blinklys foran pga øye-lokk. 2. Skjevhet ved de hvite baklyktene ellers er det vel en grei showbil Skjevheten over lysene fremme skyldes nok at det bare er panseret som er forlenget, og ikke skjermene. For og rette opp i dette kreves det MYE arbeid og kroner. Noe ikke jeg akter og gjøre,da jeg fint kan leve med det. Men ang baklyktene, har hatt bilen i et år, men DETTE har jeg faktisk ikke sett før nå Noen som vet hvorfor det er slik?? Er jo ikke akkurat karroseri skjevheter det der. Kanskje brukt lykter av forskjellig fabrikat på skjerm og bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Synes di schmidt felga som sto på før var penere jeg da Å når har denne bilen blitt 328? bytta motor eller...?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Synes di schmidt felga som sto på før var penere jeg da Å når har denne bilen blitt 328? bytta motor eller...?!? De var kanskje penere i noens øyne, med disse er halve vekta av schmidt felgene, og dermed mye bedre og kjøre med. Var nesten umulig og få vekk vibrasjon fra schmidt felgene når man kjører i høyere hastigheter. Volk felgen i 19x10,5 veier 9 KG. Schmidt 18x10,5 veide 28 kg med dekk. Dette er en vektforskjell man merker, serlig når hjul skal av og på Å ja, bilen har fått nytt hjerte iløpet av vinteren, syntes bilen trengte litt mere motor for og i nerheten kunne matche utseendet. Men er lang vei igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 merker vel det både på bunndrag og forbruk tenker jeg? kanskje bakhjula glipper litt lettere og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Meget kule felger! Tøfft med svart senter, også er det mer praktisk med tanke på renhold. Selv om jeg egentlig ville hatt Schmidt felgene da Er også en av de store raringene som liker sølv gitter Men dette er som sagt mine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Gamle felgene var mye penere, bilen i seg selv er meget grom! Sivert vrir seg vel i grava.. lol, 2 av schmidt felgene veier mer enn meg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Men ang baklyktene, har hatt bilen i et år, men DETTE har jeg faktisk ikke sett før nå Noen som vet hvorfor det er slik?? Er jo ikke akkurat karroseri skjevheter det der. Kanskje brukt lykter av forskjellig fabrikat på skjerm og bakluke? Den delen av baklyktene som sitter på bagasjeluka er før-facelift lykter mens hovedlykten er replica av facelift-lyktene. Prøv å få tak i bagasjeluke-lys av facelift-typen så skal de line opp korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå