isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det ikke samme felger som denne E46 M3en? Vært i Performance BMW.. det stemmer det. Syns jeg så bilde av den på gatebil fra Mantorp nå i helga. Er den svensk eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Bilen vil komme for salg i slutten av juli, men uten disse hjulene. Vil bli kjøpt inn nye før den selges. Så hvis det er noen som vil ha et nytt glis på gårdsplassen, er det bare og vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det ikke samme felger som denne E46 M3en? Vært i Performance BMW.. det stemmer det. Syns jeg så bilde av den på gatebil fra Mantorp nå i helga. Er den svensk eller?? Ja, den er svensk. Var med i Getaway In Stockholm 7, med andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Til hvit bil hadde disse vært konge. Passet overhodet ikke til fargen på bilen. Knaskje passet hvis bilen var helgrå. Ellers var det jo gromme felger. Hvor fikk du tak i dem? Enig, Time Attack felger passet ikke på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hoff.. Dette ser ikke bra ut.. Respekterer forskjellig smak, men dette var skivebom i mine øyne.. Hadde sett sammenhengen hvis bilen hadde vært rød eller svart. Hvis dette skal bli bra må du nesten lakkere hjula med grå eller gull i bilens farge mens den røde ringen irundt skulle vært motsatt altså grå eller gull.. Selv om jeg ville latt gammelhjula stått på.. Hvis noe skulle vært gjort hadde jeg handla 19 i stedet.. Menmen, hver sin smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Eing med Gaasen her. Schmidt felgane passa bilen mykje bedre. Men som sagt: Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Må henge meg på her, felgene falt ikke i smak hos meg. Men vær glad at folk er forskjellige. Bra du skiller deg ut ihvertfall og om du liker det selv enda, så er det jo topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Syns den bilen er skikkelig fet, passa best med de gamle felgene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Spesiell bil, hvertfall med disse felgene. Er de forresten lovlige med tanke på at de er bredere enn skjermen bak? Er vel ikke lov med felger på utsiden av skjermer nei. Men det lar seg vel gjøre og valse litt til da. må bare komme med en liten kommentar her.. såvidt jeg har fått hørt i det siste så er det lovlig med felger som er bredere enn kanten på bilen så lenge det ytterste hele dekk mønstret er på innsiden, så kan hende du har flaks, var litt vanskelig å se på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 felgene i seg selv var jo pene da. hadde vært kule om bilen hadde vært rød, svart eller grå. men de matcha ikke med de fargene bilen har nå, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krizzzo Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Dette var uten tvil noe av den dårligste kombinasjonen jeg har sett.. bilen var jo 100% strøken med schmidt hjula.. hvorfor bytta du ut de? Dette var jo 100% kræsj med fargene. Hørte faktisk mange som komenterte den dårlige sammensetningen på gatebil også.. Skal ikke Tulle med det som er perfekt vettu;) men elller er jo bilen dritfet da:) felgene også, men feil farge:) men er dette en 328? trodde det var en 320 jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Dette var uten tvil noe av den dårligste kombinasjonen jeg har sett.. bilen var jo 100% strøken med schmidt hjula.. hvorfor bytta du ut de? Dette var jo 100% kræsj med fargene. Hørte faktisk mange som komenterte den dårlige sammensetningen på gatebil også.. Skal ikke Tulle med det som er perfekt vettu;) men elller er jo bilen dritfet da:) felgene også, men feil farge:) men er dette en 328? trodde det var en 320 jeg..? Da trodde du rett, det var en 320. Byttet motor. Og heldigvis kan alt lakkeres. Synes heller ikke at fargekombinasjonen var den peneste, men jeg er ute etter funksjonalitet i en bil. Og utseende da. Som ifjor vinter, så blir nok denne og stå i garasje kommende vinter. Alternativene er nok at enten blir felgene lakkert, eller så blir bilen lakkert. Eventuellt begge. Vil ha bilen noe slik Shot with Canon PowerShot A60 at 2007-08-08 Med Carbon panser, og CSL luke i carbon. + lakke felgene i en mer røyk grå farge. Blir et mye cleanere utsende, også er det litt av pratiske årsaker, da bilen har en bitteliten skade i ene bakskjermen som må rettes, og da blir det MYE arbeid bare for og få lakket det opp igjen i samme farge som nå. Så mye at det svarer seg og lakke hele bilen når man først er i boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 dreven i photoshop er du affal ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Lærte det her om dagen:) men skal sies at det eneste jeg kan, er og legge på ny farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusikatta Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Nice! Men bytt til svart netting foran! Hadde svart netting for 3 uker siden, men syntes det ble litt rart. Men det var før felgene kom på. Kanskje jeg må prøve og montere det igjen Du som var nede i skellefteå i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå