Torek Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Aaahhh.. Den ble SÅÅÅ mye finere med den fangeren der!! Vær kjapp med bilder når dekk og felg er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvilken type lakk brukte du på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Dette blir veldig mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvilken type lakk brukte du på felgene? Brukte vanlig lakk. Grå Harley Davidson farge, med blå skjær i metalic korn. Så klarlakk oppå det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Her er noen bilder med hjulene på. Nyvasket og pen Og siden jeg selger xenon, måtte det selvfølgelig xenon i tåkelysa. Dette ble knall bra, da jeg kjøpte tåkelys med sotede glass. Ble et fint blått lys, men som ikke blender i det hele tatt. Bilder: Har folket noen formeninger? Synes felgene kledde bilen bra i denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Felgene og fronten var drit rå.. Meeeeen, noe som ikke stemmer helt med fargen på felgene og fargen på bilen spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Naaais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Bilen trenger sårt ny eksos. Hørte jeg Eisenmann? Og når tar du av "catkilleren" under bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Cat killern Den blir tatt av når jeg får råd til ny bakfanger slik jeg vil ha den Sier ikke mere om det. Einsmann eksos??? Koster jo fletta bare for ei potte. Nei, når det blir ny eksos, så blir det hele veien, og det blir ikke einsmann ivertfall. Er ikke lyden jeg er ute etter hvis jeg skal ha ny eksos. Ang fargen på felgene, så ser de ikke like lyse ut in real life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Pent Hvor mye tar du for et xenon sett da? H1.. 8000K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 1500, men har bare 6000K på lager akkurat nå. Skal og på messe i helgen og ha salgs stand, så det kommer an på om man selger seg fri da eller ikke. Men nye sett blir bestillt inn fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ble jättesnygg med M3 front da! Uvant og ikke se den med Schmidt hjul Hehe.. Forresten; rå vinge du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Etter litt om og men, fant jeg ut at cat killern bak måtte bort alikavell. Den var blitt så matt i fargen, at den nesten var grå, så da var det vel greit og fjerne den. Var og hentet ut skiltene idag. Deilig og kjøre bimmer igjen etter en lang vinter i en gammel Audi Tok noen bilder i kvelds sola ikveld uten catkillern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 grym bil hadde gjort seg med ccfl ringer i hovedlysa dine når du har xenon tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå