mAZE Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Fin bil. Ser på ønskelista at du vil ha andre baklamper, hva er galt med de du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Er slettes ikke noe galt med de jeg har nå, org m-tech er veldig fint! Meeen, hvis jeg skifter til noen facelift-lykter foran.. så vil jeg gjøre det samme bak, så det matcher! Hva synes dere.. Beholde de lyktene jeg har nå både foran og bak, eller facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg synes du skal beholde de som sitter på bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Blir nok så jeg beholder de jeg har nå.. Selv om jeg har litt lyst til å bytte til rød/grå baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Måtte skyndte meg å ta bilde i stad ! Har fått bakrutesenker som blir lakkert og montert over helga! Bilen får forresten to nye framdekk i morra pga. skeiv hjulstilling, så skal den på firehjulskontroll på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Nå har jeg fått på to nye framdekk, og hatt bilen på firehjuls-kontroll! Har også fått bakrutesenker som venter på lakk! Tatt motorvask og renset filter! Så er jeg litt usikker på om jeg skal kjøpe meg øyelokk eller ikke.. Lånte ett av en kompis for å se litt, hva synes dere.. finest med, eller uten? Tok et lite bilde på skogstur i helga: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hva tror folket; øyelokk eller ikke? Hadde bilen min kledd svart grill btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Ikke øyelokk, ser jo trist ut da.. Nei, øyelokk er ikke tingen lengre. Ser uten tvil best ut uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Er i grunn enig.. ser mer dopa ut enn sint! Svart grill da, tror dere det blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Legger ut noen bilder av interiøret også! Mange som klager på grønnfarga, men jeg synes den skiller seg ut! Dessuten så ser den bedre ut i virkeligheten, og ser veldig sporty/fresh ut mot det svarte! Enjoy Håper folk liker å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Diverse fra Meguiars er bestillt! Shampo Voks Microfiberklut Svamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Samme interiør som jeg hadde jo! Er ålreit det. Delskinn er også mye bedre enn helskinn som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Syntes det interiøret var drit fint! Kjempe fin bil.. Du er fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Hagenisse: Jepp, ble gussjegrønt på meg og! Synes fargen er litt stilig jeg, hvertfall mot det svarte som sagt! Gode er dem å sitte i også, greie sidestøtter! marararius: Takk for det! Jepp, veldig fornøyd med bilen! Går litt bedre enn den forrige, og er en heeelt annen bil å kjøre! Henger på veien og spiser humper og ugjevnheter meget bra! Har lyst til å senke den litt, men vil ikke miste kjøreegenskapene den har nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Har montert carbonemblemer nå.. Ser bra ut på svart bil! Får lyst til å fullføre den svarte stilen jeg hadde på forrige bilen min.. Bilen er langt fra ren, men bedre enn ingenting.. Kommer nye når Meguiars-produktene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå