leine Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 bakrutesenkern var visst på plass på de siste bildene såg jeg nå såg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Fikk pakke i posten i dag, på selveste julaften! Endelig kom xenonlysene mine, 8000k ! Xenon i nærlys montert, festa begge ballastene i luftfilterfestene på den ene siden. På den andre siden er dem bare stripsa litt. Xenon montert i nær og fjern! Ble knakende fornøyd med resultatet, etter en liten testtur! Kommer aldri i livet til å gå tilbake på vanlig halogen! Er xenonwhite lyspærer i tåkelysene, men dem er jo knallgul i forhold til hovedlysene nå! Kommer nok til å kjøre uten for det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 xenon er genialt.. du vil se et helt sykt bra lysbilde på eksempelvis snø kan jeg spørre hvorfor du valgte 8000k? får håpe du har kjøpt et litt dyrt sett, ellers er det mange som får problemer med fukt i ballastene (boksene som følger med) Veldig fin bil God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja, forskjellen er helt utrolig! Og man får som sagt ett utrolig bra lysbilde på snø! Grunnen til at jeg valgte 8000k er at jeg vil ha litt "utseende" lys, ikke bare sterkt lys. Er jo mindre lumen i 8000k, i forhold til 6000k eller 4300k. Men 8000k er "penest", samtidlig som det gir det bra nok lys for meg! Settet var langt fra dyrt, men kvaliteten var ikke fraværende av den grunn. Så håper dem vil fungere bra inn i 2008! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 de så pene ut? Er dette et sånt Ebay sett til en 5-600kr? Vurderer å gå i anskaffelse av et slikt selv etterhvert hvis kvaliteten er god nok Har du slått fra deg salgstankene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Jada, det er veldig pene lys! Kjøpte lysene på edgeperformance.no på juletilbud! Har egentlig slått fra meg salg ja.. Beholder nok bilen til sommeren igjen! hvertfall nå som jeg har fått go'lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 jeg har også montert xenon i lysene mine på e36n min, og i tillegg ettermontert ccfl ringer fra gs. det ble en meget fin kombinasjon syns jeg. kan legge opp et bilde viss det er intresse for det. har også xenon i grøftelys hehe. pen bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 Holder i massevis med xenon i nær og fjern for meg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 Tok ett par bilder av hele bilen med xenon i dag! Beklager dårlig bildekvalitet pga dårlig lys/kamera ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Flere stemningsbilder, hvit jul i nord-østerdalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Har du prosjektorer i nærlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Nope, har ikke det.. hvis det var linselykter du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Da kommer det en liiten vinterupdate! Har vært mange mildværsdager oppi nord-østerdalen, så bilen har blitt veldig møkkete! Derfor fikk den en velfortjent vask her om kvelden, og en runde med meguiars etterpå! Nå er den like møkkete igjen, men har heldighvis polert den før våren! I dag kom det ei kjekk bok ifra andre siden av dammen også! Har kjøpt linselykter nå også, men venter på nye pærer fra edgeperformance.no før jeg får montert dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Da har jeg fått gjort litt mer på bilen. Har fått på sommerfelgene, nå med nye dekk rundt hele. Bytta lyktene til orginale linselykter, for å få litt bedre utseende på Xenonlysene! Skifta airconditionreim og viftereim. Tatt airconditionrens. Bytta til justerbare K-Sport camberstag bak, og hatt bilen på firehjulskontroll. Så blir det bytta olje og oljefilter over helga. Castrol Edge Sport 0W/40. Og så skal jeg ha bilen på klimaannleggservice, og fjerne bitte litt rust i hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 tøff E36! Hvor mye er den senket? har du vurdert slike sølvpærer som blinker oransje til frontblinkerene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå