Gå til innhold

BMW i Die Hard 4.0

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

handler den ikke litt om datahacking?

på data heter det meste av versjoner 1.1 så kommer 1.2 osv

så 4.0 blir liksom datamåten å skrive 4 på... viss du sjønner.. 8)

jepp, data data data i hele filmen.

kevin smith er med da , han er morsom ! (silent bob)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var "silent bob" som var Warlock ja?! Synes jeg dro kjensel på ham. Bare aldri sett ham i en film der han snakker tror jeg :)

Synes filmen var knallbra!

Det med flyet var godt i overkant. hvilken idiot av en pilot ville skutt på en trailer som kjører på de broene/rampene der. Er det vært et par mrd dollar for å få stoppa den jævla lastebilen akkurat der, istedet for å vente til den er ute på en vanlig vei?`dustete.

edit: og en ting til. Hvor kom alle de bilene som brant på veien der fra? Ingen av dem hadde jo interiør! Sto der helt ribba og brant. Utrolig teit...

2 forseter, baksete, isolasjon osv fyker ikke lett gjennom vinduene på en bil. Dørene var tross alt lukket og det var på motorveien. Og hva med førerne av alle disse bilene? Ikke en eneste dau sivilian... sprøtt! ;)

Ellers moro å se at gamle 7-serien fortsatt går som luksus/statusbil. Klassisk skjønnhet. De kunne jo lett valgt den nye 7-serien istedet. Gangsterne hadde da tross alt både penger og kontakter virket det som.

Finnes det et slikt sikkerhetssystem som i e60en der i virkeligheten? Sinnsykt morsom scene hvertfall!

Både BMW og Nokia fikk vel valuta for sponsorkronene sine.

Jeg digger gode actionfilmer, og denne var faktisk bedre enn jeg forventet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silent bob snakker i slutten av "Dogma", (helt til jay ber han holde kjeft,) så snakker han litt i "Chasing Amy" , men ellers lever han opp til navnet sitt.

jeg og var overraska at de brukte de gamle 740`ene , de er det mange av her ,og de koster slikk og ingenting ( mellom 7-10.000 $ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1dm6pv0e]hehe, det var "silent bob" som var Warlock ja?! Synes jeg dro kjensel på ham. Bare aldri sett ham i en film der han snakker tror jeg :)

Synes filmen var knallbra!

Det med flyet var godt i overkant. hvilken idiot av en pilot ville skutt på en trailer som kjører på de broene/rampene der. Er det vært et par mrd dollar for å få stoppa den jævla lastebilen akkurat der, istedet for å vente til den er ute på en vanlig vei?`dustete.

edit: og en ting til. Hvor kom alle de bilene som brant på veien der fra? Ingen av dem hadde jo interiør! Sto der helt ribba og brant. Utrolig teit...

2 forseter, baksete, isolasjon osv fyker ikke lett gjennom vinduene på en bil. Dørene var tross alt lukket og det var på motorveien. Og hva med førerne av alle disse bilene? Ikke en eneste dau sivilian... sprøtt! ;)

Ellers moro å se at gamle 7-serien fortsatt går som luksus/statusbil. Klassisk skjønnhet. De kunne jo lett valgt den nye 7-serien istedet. Gangsterne hadde da tross alt både penger og kontakter virket det som.

Finnes det et slikt sikkerhetssystem som i e60en der i virkeligheten? Sinnsykt morsom scene hvertfall!

Både BMW og Nokia fikk vel valuta for sponsorkronene sine.

Jeg digger gode actionfilmer, og denne var faktisk bedre enn jeg forventet :)

Ja det sikkerthets systemet der finnes. Det var GM som begynte med det og det heter ONSTAR. Bilen ringer selv om til ambulanse osv ved en ulykke osv osv. man kan faa fjern aapnet den, fjernstartet den, fjern avslatt den osv osv. de kan styre mye av elektronikken av bilen fra fjernstyring. i senere tid har andre bilmerker ogsaa kommet med det, blant annet bmw. Man faar det paa alle bmwene her og det forste aaret eller 6 mnd er gratis, ogsaa betaler man en aarlig avgift. veldig spennende egentlig.

Bare for aa fortelle litt om bmw usa, hvis man kjoper ny bil her er service inkludert i 4 aar eller 70000 miles. (litt usikker paa om det vare 70000). alt av deler er inkludert, og da snakker jeg ALT, bare ikke dekk. olje service, bremse greier osv osv er alt gratis.

jeg ser for meg at den bmwen i filmen er en 530 om ikke en 545.

og gutter han hoppet ikke paa flyet, han datt ned paa flyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silent bob snakker i slutten av "Dogma", (helt til jay ber han holde kjeft,) så snakker han litt i "Chasing Amy" , men ellers lever han opp til navnet sitt.

jeg og var overraska at de brukte de gamle 740`ene , de er det mange av her ,og de koster slikk og ingenting ( mellom 7-10.000 $ )

du faar ikke en FIN e38 til 10000 dollar. De ligger fortsatt gode i prisene... mellom 20 og 40000 dollar akkurat som en e39 5 serie. Bmw er dyrt i usa i forhold til andre merker her... hvis du finner en fin e38 740 til under 10000 dollar. hadde jeg seriost slaatt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Die hard her om kvelden jeg også. Dro kjensel på en del bmw'r ja :D

Filmen var tøff den :). Men jeg synes den ble litt for "barnevennlig" med tanke på vold og språk. Hadde vært mye bedre hvis de greide å komme opp på en 18årsgrense :lol:

Birger Vestmo som anmelder filmer i nrk p3 nevnte også det. Som han sa: Filmen heter Die Hard, ikke Die Soft. :)

Men de har jo retta den inn mot størst mulig målgruppe for å tjene mest mulig penger. Jeg hadde hørt anmeldelsen før jeg så filmen, men savnet egentlig ikke noe blod og gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...