Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Da har jeg noen spm til dere. Nr.1: Dette er høytalerkabel til høytaler bak, venstre side. Nr.2: Dette er masse kabler/rot! Nr.3: Dette er Omformeren, med 2knapper og 4 justeringsskruer. Nr.4: Dette er Phonokabelen som går til forsterker (monoblokk) Nr.5: Dette er phonokabel utgang nr.2 Nr.6: Dette er en svart ledning, som jeg ikke vet hva er, muligens jording? Jeg har prøvd dette, som koblet på bildet. Kommer bare en stygg mørk konstant romlelyd. Ikke noe som høres ut som musikk. Hva i svarte gjør jeg galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 BUMP. Trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Hmm... Var netopp å kjøpte en sånn greie borti sverige og fikk vite at kvar kanal måtte jordes... Så nr. 2 (Masse kabler rot) Hvor mange kabler er der egetli? Nr 6 med deg, er ikke det bare en remote til forsterkeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 På den ene enden av omformeren har du 8 ledninger Input fra høyttalerutgang på spiller. Grå - Høyre front pluss Grå/sort - Høyre front minus Hvit - Venstre front pluss Hvit/sort- Venstre front minus. Grønn - Venste bak pluss- Grønn/sort - Venstre bak minus. Lilla - Høyre bak pluss Lilla/sort - Høyre bak minus. Du trenger bare bruke to par av disse. En venstre og en høyre. Du velger selv om du vil kople forsterkeren til front eller bak. Jeg pleier som regel å kople meg til front. Bare en vane jeg har lagt meg til. Hvis du da bruker front bruker du phonoutgangen på omformeren merket med front eller 1. Den sorte er nok jording. Den skrur du bare fast rett til gods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Stemmer bra det Stream. Ble VELDIG bra. Så jeg kan anbefale en omformer for de som har lyst på mer bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Er dette for å få koblet forsterker på orginal spiller i bmw?? I såfall hvor kjøpte dere den? trenger en slik da jeg skal gå over til orginal spiller igjen.. karl rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kjøpte den på www.bilradiospesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nå er jeg ganske på bærtur så jeg må spørre, hva er dette? Hvordan kan en omformer bidra til å bedre lyden? Kan dette enkelt kobles til et eller annet sted på originalt anlegg på E46 touring for bedre lyd? Kan godt ta det på pm for å ikke ødelegge tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nå er jeg ganske på bærtur så jeg må spørre, hva er dette? Hvordan kan en omformer bidra til å bedre lyden? Kan dette enkelt kobles til et eller annet sted på originalt anlegg på E46 touring for bedre lyd? Kan godt ta det på pm for å ikke ødelegge tråden. Det omformeren gjør, er at den gjør slik at du kan koble til en extra forsterker, og feks en sub, på det orginale bmw stereoannlegget, som ikke har utgang til forsterker orginalt! Derfor får man feks mere bass ved og bruke en slik, sammen med en forsterker og sub, enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Nå er jeg ganske på bærtur så jeg må spørre, hva er dette? Hvordan kan en omformer bidra til å bedre lyden? Kan dette enkelt kobles til et eller annet sted på originalt anlegg på E46 touring for bedre lyd? Kan godt ta det på pm for å ikke ødelegge tråden. Det omformeren gjør, er at den gjør slik at du kan koble til en extra forsterker, og feks en sub, på det orginale bmw stereoannlegget, som ikke har utgang til forsterker orginalt! Derfor får man feks mere bass ved og bruke en slik, sammen med en forsterker og sub, enkelt og greit Aha, mange takk:) Trodde en stund det var et vidundermiddel for å få bedre lyd uten å inkludere flere elementer som tar plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Bare hyggeligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå