Gå til innhold

rondell til bmw, hvor selger dem dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
får man rondell 58 kun med impress opp til 20?

skulle vell ha hatt 35 skal det bli riktig til e36

Kun 13 og 19, er vel ikke helt riktig på E34 eller E39 heller

Skrevet

regner med å få felgene mine på mandag, så det jeg lurer på er hva trenger jeg for at disse skal passe på e34? er 2x 10*18*

Har fått med meg at innpresset bør være ET19 bak, men vet egentlig ikke hva dette vil si, hva må byttes ut, og hva følger med felgene fra gsbildeler?

Skrevet
regner med å få felgene mine på mandag, så det jeg lurer på er hva trenger jeg for at disse skal passe på e34? er 2x 10*18*

Har fått med meg at innpresset bør være ET19 bak, men vet egentlig ikke hva dette vil si, hva må byttes ut, og hva følger med felgene fra gsbildeler?

Det følger vel bare med bolter og senterringer, skal gå greitt med 255 bak på E34, vet ikke hvordan det er med 265, men 265 passer greitt på min E39, kunne sikkert hatt 275 også.

Skrevet

er det mulig å sette på rondell 58 10x17 bak på e36 uten å måtte modifisere noe på e36?

vet så lite egentlig hva som går på e36 av hjul å slikt, men har hørt at 18, til å med 19 tom er mulig å få på.

Skrevet

Det følger vel bare med bolter og senterringer, skal gå greitt med 255 bak på E34, vet ikke hvordan det er med 265, men 265 passer greitt på min E39, kunne sikkert hatt 275 også.

ok,takk:)

et lite spørsmål til,hva er spacere ok hva brukes disse til?:P

Skrevet

En spacer er en "mellomleggsplate" du setter mellom navet og felgen, slik at felgen bygger mer ut enn normalt. Fåes i flere tykkelser og typer, slik at man kan korrigere f.eks. innpresset.

Skrevet
En spacer er en "mellomleggsplate" du setter mellom navet og felgen, slik at felgen bygger mer ut enn normalt. Fåes i flere tykkelser og typer, slik at man kan korrigere f.eks. innpresset.

ok takk.

så jeg må kjøpe spacere med 19 i innpress for at felgene skal passe?

eller er dette noe gsbildeler sender med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...