Gå til innhold

Rengjøring/behandling av lyst skinn?

850i
 Share

Anbefalte innlegg

Nettopp handla bil med lyst skinn, med litt skuffelse over tilstanden på setene.. Trenger rens/behandling.. Noen som har produkter å anbefale? Vil dere eventuellt anbefale å få fagfolk til å gjøre dette? Har ikke erfaring med skinninteriør fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp handla bil med lyst skinn, med litt skuffelse over tilstanden på setene.. Trenger rens/behandling.. Noen som har produkter å anbefale? Vil dere eventuellt anbefale å få fagfolk til å gjøre dette? Har ikke erfaring med skinninteriør fra før...

Skjekk ut www.leathermaster.no der finner du alt du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :) Lurer selvfølgelig på om noen har erfaringer med noen produkter, kan jo selvfølgelig bli endel ulike meninger (ref. min signatur :D ), men er jo ikke dermed sagt at noen av dem er ubrukelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt vanlig farget skokrem som funker fett som fan men riktig fargenyanse er viktig det fikk de lysegrå skinnsetene med hvit skokrem erfare.

Hmmm hørtes skummelt ut med den hvite skokremen, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, bare gjør det edru så går det så fint så. jeg måtte bytte frontrute etterpå pga 500w ble for mye for frontruten=laaaaang sprekk. forsikring hipp hurra. eneste minus er at de gamle svarte rynkene i skinnsetene ble hvite, haddde det vært rett farge hadde det blitt knall i padden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du kjøpt av type bil?

I profilen står det 1990 BMW 850i... ;)

Jeg bruker BMWs egne produkter for skinnsetene mine. De er lyse og trenger nå en skikkelig rens. Syns produktene til BMW fungerer meget bra! Jeg har lyst til å prøve ut Autoglym sine produkter som Dr_S har gjort på sin forrige og se hvordan resultatet blir da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...