bmwcoupe Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Heisann! Jeg lurer på hvordan det er å kjøre med cab om vinteren?? har litt lyst på det men har ikke råd til vinterbil og sommerbil:P og om motorrommet på en e36 cab og e36 sedan er likt eller om cab eller coupe er likt.. hvis det ikke er likt så lurer jeg på hvem som ligner mest?? takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Det er nok ingen problem å kjøre en cabriolet om vinteren. På E36 har du også muligheten til å kjøpe en hardtop til rundt 10 000kr om man leter litt. Blir nesten på samme måte som en coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Vil ikke si at softtopen er kald om vinteren heller. En kamerat av meg hadde E36 cab som og ble brukt om vinteren. Det var ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Det er ingen grunn til å ikke kjøre cab om vinteren Softoppen er gulle god sommer som vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Merker ikke no forskjell på softtoppen om vinteren annet en at varmen siger ut fra bilen kjappere når den står parkert enn med vanlig tak. Når du har motoren igang er det ingen forskjell, men det bråker en del mer. Er som å kjøre med et vindu i baksetet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Takker for svar:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg har hardtop på min og synes faktisk stofftaket holder bedre på varmen. Men er jo en fordel med hardtop på vinter for å unngå slitasje på stofftaket. + at du får en helhet på bilen da du ikke skal ned med taket på vinteren likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Har bare stofftak på min, men har kjørt med bilen i -30 å det er jo litt kaldt egentlig. Bilen var faktisk nesten varmere enn en vanlig bil, så trur ikke det er noe problem med å kjøre cab om vinteren,bare kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå