Gå til innhold

Reklamere litt for Bimmers.no

BMWtotti
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slå to fluer i en smekk. Skfte ut noen stygge skilt på bilen, samt reklamere litt for Bimmers.no :D

Tenkte på å kjøpe de skiltholderne i webshopen her. Så at de var 52 cm lange og målte at det skal gå akkurat inne i den orginale skiltholderen forran på E36.

Lurte på om det går ann å gå på Biltilsynet og bestille nye skilt uten å måtte betale skjorta for det?

Lurte samtidig på om det går ann å bøye disse skiltholderne litt da det er en liten bøy på skiltholderen forrann?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er nok ikke noe problem å få en liten bøy på skiltholderen. Min fanger er heller ikke flat i fronten og den følger nå fangeren. Ja, du kan gå å kjøpe nye skilt hos biltilsynet. Jeg husker ikke prisene, men mener de kostet ca 450kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av de nye skiltene uten "reklame for norge" på? Vil ikke ha noe blått i tilleg til å ødelegge fronten på biln min. Kansje det beste blir å bruke det gamle skilte i bimmers skilt ramma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilder av de nye skiltene uten "reklame for norge" på? Vil ikke ha noe blått i tilleg til å ødelegge fronten på biln min. Kansje det beste blir å bruke det gamle skilte i bimmers skilt ramma..

Her er Touringen til Dr_S med de nye skilta :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...