bad_ip Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Hei. Hører klunkelyder foran når jeg kjører på ujevn vei. Har også endel vibrasjoner i rattet i hastigheter fra rundt 90 og oppover. Begynner veldig smått i 80. Hjulene skal være avbalansert da jeg gjorde dette for ikke så lenge siden. Hvilke deler bør jeg se på, eller forårsaker vibrasjoner og ulyd? hadde vært greit hvis noen kom en ca pris også hva deler koster og om dette er arbeid som en kan gjøre selv. Takk på forhånd.
Dirty Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 se på gummipakningene som sitter på fjærene er de gåene smeller det gått
bad_ip Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 hmm okei, men kan disse forårsake risting da? trenger litt tips over hva jeg bør sjekke.
Fredrik Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Trolig er det foringene på bærearmene som slipper... hvis ikke de er skiftet tidligere er det på høy tid...
TEM Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Støttestag er også standar forstillings problem på e46. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /16968.gif NR 5 på bilde
bad_ip Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Ja vet. Har byttet det ene, men lyden er der fortsatt. Kanskje jeg må bytte det andre også? Tar en tur innom kokstad og kjøper bærearmsforinger og et støttestag til. Håpe det blir bra.
TEM Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Har vel ville kjøpt komplette bærearmer,tror ikke det er muligt og bytte bare foringene på bærearmene på e46. Har selv byttet bæreamer på min e46 og det er en helt grei jobb
hwar325 Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg hadde også ulyder i forstillingen, og jeg bytta opphengskulene fremme. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 nr.19 på bildet
maurtin Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 akkuratt skifta samme som hwar325. var voldsommme klakkelyder den var utrolig slitt, såvidt jeg fikk kjøre hjem fra eukontroll:D
bad_ip Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 lydene er ikke så voldsomme egentlig, men nok til å irritere. det som er viktigts er å bli kvitt virbrasjonen i rattet. så prøver først med bærearmsforingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå