Hansenmeister Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Strøkne 9 og 10 X19 Breyton Inspiration hjul selges komplett med dekk.Toyo Proxes 235/35-19 foran og 265/35-19 bak. Pris 12 000,- f pruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvor bred kant er det på disse ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Her er kanten på min bil med 9 og 10x19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 utrolig fete felger! huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powrteck Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei hei.. er felgene solgt? har en kamerat som er veldig intresert i felgene dine... åssen innpress er det? kjører du med spacere? svar med personlig melding.. er veldig intresert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 fete felger! OT: er de å få tak i 18? evt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Her er ett dårlig bildet av felgene på bil.Felgene er identiske som de på den sølv sedanen lenger opp i tråden.Hvor stor kant det er vet jeg ikke men du kan jo se utifra bildene.Har ikke innpresset på de heller.Felgene ligger i Sandefjord og jeg er i Tyskland.De er kjøpt til E46 og skal ha impress som passer til det.Du må nok valse litt bak for og slippe subbing.Har ikke kjørt med spacere men har to 5 mm til og ha foran som kan følge med.Har også en ny vals som er til salgs for 3900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Som du sier ligger disse i sandefjord ? hadde det hvert mulig og kommet og sett på dem? Jeg bor nemlig i sandefjord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er fullt mulig men jeg er i utlandet akurat nå.Mulig jeg er i Sandefjord til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 hm, bytte mot 42" Panasonic Plasma tv? =) 2 mnd gammel, kvittering på 13 000,- følger med! såvidt brukt HDMI,HD ready, osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 hm, bytte mot 42" Panasonic Plasma tv? =) 2 mnd gammel, kvittering på 13 000,- følger med! såvidt brukt HDMI,HD ready, osv osv... hehe....her gjelder det å prioritere Men sykt fete felger iallefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ja!! ser aldri tv uansett så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Hansenmeister?PM PLEASE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Tar ikke inbytte desverre.Cash is king Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Som du sier ligger disse i sandefjord ? hadde det hvert mulig og kommet og sett på dem? Jeg bor nemlig i sandefjord.. Da ser det som at jeg er i Sandefjord fra lørdag til Mandag.Send meg nr ditt på pm så kan vi avtale visning hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå