Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. er felgene solgt?

har en kamerat som er veldig intresert i felgene dine...

åssen innpress er det?

kjører du med spacere?

svar med personlig melding..

er veldig intresert..

Skrevet

Her er ett dårlig bildet av felgene på bil.Felgene er identiske som de på den sølv sedanen lenger opp i tråden.Hvor stor kant det er vet jeg ikke men du kan jo se utifra bildene.Har ikke innpresset på de heller.Felgene ligger i Sandefjord og jeg er i Tyskland.De er kjøpt til E46 og skal ha impress som passer til det.Du må nok valse litt bak for og slippe subbing.Har ikke kjørt med spacere men har to 5 mm til og ha foran som kan følge med.Har også en ny vals som er til salgs for 3900,- :)

BMW330medbreyton19.jpg

Div2006004-1.jpg

Skrevet

hm, bytte mot 42" Panasonic Plasma tv? =) 2 mnd gammel, kvittering på 13 000,- følger med! :) såvidt brukt :( HDMI,HD ready, osv osv... TH42PX60U.jpg

Skrevet
hm, bytte mot 42" Panasonic Plasma tv? =) 2 mnd gammel, kvittering på 13 000,- følger med! :) såvidt brukt :( HDMI,HD ready, osv osv... TH42PX60U.jpg

hehe....her gjelder det å prioritere :lol:

Men sykt fete felger iallefall!!!

Skrevet
Som du sier ligger disse i sandefjord ? hadde det hvert mulig og kommet og sett på dem? Jeg bor nemlig i sandefjord..

Da ser det som at jeg er i Sandefjord fra lørdag til Mandag.Send meg nr ditt på pm så kan vi avtale visning hvis du er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...