HelgeS Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Hei! Fikk opp et klokkesymbol ved siden av serviceindikatoren på min e39 520 og lurer på hva dette betyr? Jeg har bare tysk instruksjonsbok og der står det følgende: "Uhrensymbol: Zeigt den fâlligen Bremsflûssigkeits-wechsel an" Siden jeg ikke er så flink i tysk så lurer jeg på om noen kan oversette eller se i sin egen instruksjonsbok?? På forhånd mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 på tide og bytte bremsevæske;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 oki takk! 100% sikker? farlig å kjøre med? skal snart inn på service med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 ikke noe å bry seg om,du kan vente ett år eller to med å skifte,men kan lønne seg å gjøre det regelmessig hvert 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Ikke direkte farlig å kjøre med nei, men bremse væske mister kvaliteten sin etter en stund og tar opp vann og da begynner bremsesystemet å ruste innenfra, derfor er det en fordel å bytte bremsevæsken av og til, men dette sjekker de nok på service, de har ett måleapparat til dette, disse får man også kjøpt billig rundt omkring, tror jeg kjøpte mitt på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå