-Roger- Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Er vel et eller annet som går i jord på bilen, siden den tapper seg. Den kan fint stå over natten, men hvis den står i to dager eller mer, er den helt tom! Er det noen spesielle plasser det er vanlig å få jordingsproblem på disse bilene? Jeg er selv redd for at det er noe med cd spilleren som går i jord, men har koblet det slik jeg tror er rett, så må jo nesten gå utifra at det er i orden... (Spilleren er en pioneer bt980 premier) Bilen er forresten en e36 328 coupe...
lms Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 jeg har akkurat samme problemet.skrev nettopp ett tilsvarende innleg ca ett min etter deg. si gjerne fra om du finner problemet:)
-Roger- Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Ja, det kan jeg gjøre.... Gi en lyd du også hvis du finner ut av det!
Jealous_much Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Hadde nettopp dette problemet på en mercedes. Da var det batteriet som var ødelagt. Har du prøvd med et annet batteri?
javewl Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Koble i fra spilleren over natten, og se om det hjelper. Det kan være selve spilleren også det
Skogly Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Viss du har eit multimeter så kan du koble fra pluss og minus på batteriet og ohme mellom dei. Viss det ikkje er nokon kortslutning skal ohmen vere ganske høg. Måler du f.eks. 2-3 ohm kan du jo prøve å koble fra spelaren, viss ikkje dette hjelper nappar du ut ein og ein sikring... Ein anna måte er å måle "lekkasjestrømmen" på batteriet, og så nappe ut ein og ein sikring...
Samaraiuz Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 om du har forsterker, har jeg hørt at om remoten ikke er 100% på plass, kan det tappe batteriet.
brannmester Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 på min e46 var det den innebygde telefonen som tappet meg sakte men sikkert for strøm, enda jeg slo den av... etter at jeg koblet den av har det ikke vært problemer.. batteriet holdt 3-4 dager før det var tomt, byttet også batteri uten at det hjalp.
-Roger- Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Ja det er noe drit! Nå har jo ikke jeg tlf i bilen, men det kan jo være hva som helst...
Cappel Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Sjekk om dørlåsen på førerdøra er varm. Bryteren/sensoren gikk på min E36 coupe slik at dørlåsvarmeren alltid var på.
Ron Jeremy Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Du har nok en jordfeil ja, jeg ville sjekket tlf (om du har det) cd spiller og andre ettermonterte ting.
lms Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 fant nettopp min jordingsfeil.. var så enkelt som at bagajseromsbelysningen ikke slo seg av etter at bagasjelokket var lukket... var klusset med strømtyver å greier fra forrige eier... du kan jo sjekke det med å holde inne bryteren på bagasjelokket mens det er åpent... har hørt om overslag i desse bryterene.. liten sjangs for at dette er problemet, men skader ikke å prøve:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå