[space] Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Pen bil ja! Men som flere andre har nevnt. De orginale baklyktene er penere. Er ikke helt sikker på AE heller. Behold den lilla helt ned. Selv om de grå skjørta er et m5 kjennemerke, synes jeg det er penest med samme farge hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 AE lykter og Klar glas spredere : Sprederne ga et skikkeligt løft på fronten, myyyyyye penere enn original lykterne. AE lykterne har for dårlig lys i ringene......skal se hvad jeg kan gjøre med det en dag jeg får tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 takker for mange gode tips! synes fronten ser litt for luksusaktig ut sånn den er nå, noen tips til å få den litt sintere? f.eks: Rieger Spoilerleppe infinity, lyktesenkere, svart kant rundt grill istedet for chrom og sorte DE-lykter med med sorte blinklys. lurer litt på om det kan gjøre den ganske sint i front? noen meninger om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Liker ikke at alt skal vere svart, bilen blir kjedelig å se på og mister for mange linjer når alt er svart. Min M5 har også svart front.....skal personligt hive hele driten og grave det ned. 5 serien kler seg med litt krom, men ufatteligt mange som har fuldstændigt annen holdning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Liker ikke at alt skal vere svart, bilen blir kjedelig å se på og mister for mange linjer når alt er svart.Min M5 har også svart front.....skal personligt hive hele driten og grave det ned. 5 serien kler seg med litt krom, men ufatteligt mange som har fuldstændigt annen holdning det er det jeg er redd for, at det blir så svart at alle detaljer osv forsvinner i fargen. men vil gjøre den litt sintere på et vis:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Det er derfor vi anbefaler å male nederste kanten i annen farge, gir bilen flere linjer, og front fangeren kommer og til å se sintere/detaljert ut. Prøv evt. å gå gjennom disse bilder http://images.google.com/images?svnum=1 ... i+billeder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 muligens en mørk front med blanke lykter kan hjelpe på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Her er også et pent eksemplar, netsen da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... me=#bilder Desværre så : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... t&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Her er også et pent eksemplar, netsen da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... me=#bilder Desværre så : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... t&start=30 den der så meget fin og strøken ut ja! sinnsykt leit å få stjålet en sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg er gjerne ute å kjører men hvis du skal ha et mer aggresivt utseende er det ikke noe som passer bedre enn sorte De-lykter, sorte nyrer og sortlakkert grill... Har en kompis som har gjort dette på en rød e34(minus lyktene) og det ser ganske bra ut! Kromringene rundt lyktene må også vekk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Noen som har noen tips til å fjerne det brune guffe?Har det på min og, tror det er noe voks som mange Tyskere tydeligt vis har brukt (ser det ofte på ebay.de) Fortynner hadde motorvask på gamle e30'n min med fortynner jeg, funka bankers det eneste at du må huske og bruke maske/få litt frisk luft innimelom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Da har jeg så vidt begynt å koste på bilen litt startet med nye blinklys, tåkelys og lyktesenkere. Var på høy tid å bytte tåkelysene i og med at det rann vann ut av koblingsboksen når jeg skulle skru de gamle ut oppgraderinger som skal skje i løpet av vinterlagringen: * ebc turbogroove bremseskiver med yellowstuff R klosser. *bestillt* * nytt mattesett innvendig * nytt pedalsett * åpent luftfilter med div powerblanket o.l * carbon emblemer *på plass* * nye felger med kant 18" Dette blir en dyr vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Baklysa er jo perfekt da:) Ser mye nyere ut med dem,en di vanlige rød/hvite eller di kjedelig orginale lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 er enig med deg der ja, likte de nye lyktene bedre. men de ser faktisk mye bedre ut når du ser de på ekte og ikke på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 tenkte jeg skulle legge ut bilder jeg har tatt med skikkelig kamera osgå blir godt å få tilbake lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå