Stephan.s Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Rett og slett digger Daytona Violett med full m-styling og shadownline Men for syns skyld hadde jeg sladdet skiltnummeret ditt, da hvem som helst kan finne ut hvor du bor ved å sjekke nummeret. Hadde vært kjedelig å våkne opp uten en fanger, noen felger eller kanskje hele bilen i verstefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hehe.. hadde ikke vært så dumt det egentlig, men orker ikke nå de skal få slite med å få den med seg uansett siden den står i en låst garasje med alarm og startsperre og diverse; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Dagens kriminelle skyr ingen midler. Vil de ha noe, så får de det uansett Men uansett, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 takk for d:) er vel egentlig sant det da, men uansett så står ikke bilen der jeg bor så de finner den ikke... hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 beklager e34 m5 passer bare ikke med de jalla baklyktene, blinklys og grøftelys. orginale er å blir penest. det blir som å ha på rieger gts fangere på en orginal e30 m3. få det av. å ha på den orginale m5 vingen. her er gamle bilen min syns m5`n ser finest ut slik: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 284#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Må si meg enig med patricko. En e34 M5 skal ikke røres! Men nydelig farge, og bil! Behold felgene, de er råe. Eller selg dem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 liker de lyktene der jeg, har ikke noe imot at den skiller seg ut vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 liker de lyktene der jeg, har ikke noe imot at den skiller seg ut vertfall Du har jo en M5, er ikke det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hehe.. joda.. er jo det. Men de baklyktene der var det uansett ikke jeg som satte på, de var der når jeg kjøpte den. har ikke orginal lyktene men jeg synes de lyktene der er fin på denne bilen, smaken er som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Om man skal bytte felger, Alpina, de er meget passende på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 er noen fine felger der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Dersom jeg flytter ut av Oslogryta og får penger er dette første beistet som skal "til gards". Så utrolig fin ut i lakken så du får passe godt på den. *drømmebilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 takk for den den var nylakkert i 2005 så lakken er ganske fin, eneste litt steinsprut i front som vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Pen bil, liker E34 M5 veldig godt. Jeg ville byttet ut baklyktene med de org m/hvit blink, satt i sølvpærer i alle blinklys og gått for vanlige lykter foran evt. med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 takk for d! skal vertfall ha inn sølvpærer i blinklysene så snart som mulig, må bare få igjen lappen så d bli lettere å komme meg til og fra plasser å handle diverse xenon har jeg lyst på, men d får bli på sikt.. budskjettet for vinteren er sprengt nok som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå