Mexos Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Bumb Kan dårlig respons skyldes felles ferie? kun fjortisprutere som sender sms på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Lagt til noen nye bilder i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Ikke for å ødelegge salgstråden din, men du har en utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hehe, slike ord kan umulig ødelegge Takk for det Synes det selv også så er trist å må selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Flytter til Oslo neste fredag og tar bilen med da så hvis det hjelper på interessen til noen så kan den sees/kjøpes der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Bump 5 dager til bilen reiser sørover. Seriøse bud vil bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 jeg vil gjerne se på bilen din før du drar til oslo. bor på heimdal jeg. må ha en reserve bil imellom tiden jeg gjør ferdig gt-r. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 jeg og bor på sjetnemarka forestten. send på meg ei mld på 913 57 256 så kan jeg få tatt en titt Mh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Sms sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Er det bare meg eller er det treigt å selge bil om dagen? Har selv en E36 cab til salgs som jeg syns det er overraskende lite respons på. Hmm...:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Er det bare meg eller er det treigt å selge bil om dagen? Har selv en E36 cab til salgs som jeg syns det er overraskende lite respons på. Hmm...:S Virker litt sånn ja. Tror det har noe med at det er/har vært fellesferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Er det bare meg eller er det treigt å selge bil om dagen? Har selv en E36 cab til salgs som jeg syns det er overraskende lite respons på. Hmm...:S Virker litt sånn ja. Tror det har noe med at det er/har vært fellesferie Tror rett og slett e36 cab er et oppbrukt emne desverre. Lykke til videre med salg av en tilsynelatende fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Er det bare meg eller er det treigt å selge bil om dagen? Har selv en E36 cab til salgs som jeg syns det er overraskende lite respons på. Hmm...:S Virker litt sånn ja. Tror det har noe med at det er/har vært fellesferie Tror rett og slett e36 cab er et oppbrukt emne desverre. Lykke til videre med salg av en tilsynelatende fin bil. Hvordan i all verden kan du si det? Fikk 2 telefoner fra interesserte kjøpere på jobb ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Syns Cab er fin bil. men er så utrolige mye dyrere enn E36 coupe eller sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Syns Cab er fin bil. men er så utrolige mye dyrere enn E36 coupe eller sedan. Er enig der, men de kostet en god del mer ny og så det er ikke så rart. Denne hadde vel en nypris på over 700 000kr. Men synes dette hverken er en relatert eller positiv kommentar til salget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg