jelpoole Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 HJELPESEG så stygt!!! Håper dette ikke fornermer noen her nå men denne bilen hadde stygg styling! http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10454749&sid=xz8aPR9n9y4902129&pos=null&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Huff da.. "Rått leketøy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Nei dette er fasiten på hvordan en e30 skal være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Har sett det verre enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 var jo bare rævva som var ekkel på denne da.. manglet diverse listverk og slikt rundt om, men se på prisen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 sett værre. monster styling til e36 for eksempel. men det rare er at noen faktisk synes dette er kult... uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Stygg? Hva så? Det er vel eieren sitt problem. Sladrekjerringene slår til på ny ser jeg. La andres biler være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Stygg? Hva så? Det er vel eieren sitt problem. Sladrekjerringene slår til på ny ser jeg. La andres biler være i fred. Jeg er litt enig denne kommentaren... slike tråder er relativt meningsløse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Denne var kanskje meningsløs, men å poste inn bilder av biler der man ikke skjønner hva bileier har fått i seg før han hivde plastikk på bilen er nå litt artig syns da jeg! .Altså, å diskutere hvor stygg den er! Her er det jo bare atter en gang en som ikke kan forstå at den bakfangern ikke hører hjemme noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Stygg? Hva så? Det er vel eieren sitt problem. Sladrekjerringene slår til på ny ser jeg. La andres biler være i fred. Jeg er litt enig denne kommentaren... slike tråder er relativt meningsløse... På en god del andre fora rundt om kring på nettet blir slike tråder som dette fjernet ASAP, for dere moderatorer her på forumet er vel dette noe å tenke på. Synes vel dere godt kunne blitt litt flinkere til å bruke moderérknappen... Tråder som dette er jo relativt ødeleggende for selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 alle har forskjellige meninger da. eierene selv synes kanskje dette var tøft og da syns jeg man skal respektere det.. er altfor mange her som mener at alt skal være så originalt som mulig. selv liker jeg ikke seidl bakfangeren og han mangla i så fall side skjørt men det er hans problem og ikke deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke min stil, men jeg vet mange som liker slikt også... har sett MYE værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 På en god del andre fora rundt om kring på nettet blir slike tråder som dette fjernet ASAP, for dere moderatorer her på forumet er vel dette noe å tenke på. Synes vel dere godt kunne blitt litt flinkere til å bruke moderérknappen... Tråder som dette er jo relativt ødeleggende for selger... Jeg er klar over dette, men det er en balansegang hver gang slike tråder dukker opp. Vi har en relativt stor takhøyde her inne så lenge forumreglene følges og det føles ikke riktig å slette tråden uten videre. Et alternativ er å stenge tråden, men så lenge tråden ikke blir utagerende eller man direkte sjikanerer eieren av bilen mener jeg at tråden bør være åpen. En annen side av saken er at man som selger av en bil via offentlige nettsider må tåle kommentarer enten bilen er en ny E92 M3 eller en gammel E30. Vi aksepterer dog ikke slike kommentarer direkte i vårt salgsforum nettopp for ikke å ødelegge salgstråden og selgers muligheter for å få solgt bilen. Forskjellen i forhold til eksterne salgstråder mener jeg først og fremst er et krav om å oppvise alminnelig folkeskikk når man evt. skriver kommentarer her inne. Skriv evt. om bilen, men ikke om eier eller eiers motiver/hensikter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Greit svar Fredrik, kan vel være enig i det du sier. Nå mener ikke jeg at denne tråden er av det verste jeg har sett her inne, men sånn generelt sett synes jeg dere til tider kan være noe for liberale her inne. Bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 syns ikke den bakfangeren er så gal jeg hvis en setter den på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå