TB328i Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 hvor faen er tråden m.avstemning hen? lagde en flott en, men nå er den borte den het(er) BMW="pakkisbil"? og inneholt en liten avstemning der dere kunne stamme ja, nei eller sikkert? jeg finner den ikke igjen. ble den stoppet pga ufint innhold eller? var jo ikke ufin fra min side. svar eller link tas imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Tør å tippe at en moderator fjernet den pga. tittelen eller innholdet, fikk ikke lest den jeg heller Men hvis det kunne tolkes rasistisk så er den nok fjernet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Tråden er slettet pga. et tendensiøst innhold som kan virke støtende for enkelte brukere av forumet. Hvis du ikke aksepterer avgjørelsen kan du evt. rette en direkte henvendelse til Gunnar (administrator). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg