VillKapping Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Fy flate! Det var dyrt ja! Hadde trodd det kom på rundt 2000 kroner jeg.. Ville helst ha Eibach, men de lager ikke til M5 virker det som.
VillKapping Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Jeg fikk også ett tilbud på disse til 4568 kr. Latterlig dyrt! Men fant de til 3596 kr på denne svenske nettbutikken:http://www.stylexperten.se/shop/ Med kursen i dag så er det helt nede på 3000 kr. Det er ikke så ille!
VillKapping Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Jepp. Man må ha noen kontakter i Sverige eller noe skal det bli billig. Finner fanken meg ikke noe annet merke som er brukbart!
VillKapping Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Jeg har noen blå senkefjærer. Noen som vet hva slags merke det kan være?
Hanzo/// Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 bruk magnatech oljen til castrol mener det var det den het i hvertfall?
VillKapping Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Kanskje det var Magnatech ja! Kommer aldri til å huske dette jeg. Får prøve å få tak i han som sa det til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå