MartinE39 Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Gratulerer! Nydelig M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 mAZE: nei har ikke lasta ned...gått mest i film i det siste;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 veldig strøken bil:) grattis med månedens bil maze;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 mAZE: nei har ikke lasta ned...gått mest i film i det siste;) Ja men da må du laste ned den vet du. Er ikke som Stay With Me da, men er da noe å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Pen bil du har Stian, du passer godt på dem, det skal du ha Finfine bilder av Lien også! Men den fortjener litt flere mil på innlandsveien våre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Verdig månedens bil dette her! Gratulerer Stian, flott eksemplar du har her Siden du har sota baklykter ville jeg hatt sorte DE foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Jeg hadde det før Dr_S, men det var sprekk i de, så jeg solgte de. Men mulig det kommer på igjen det når jeg kommer over det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 gratulerer igjen Stian og nei, jeg har ikke glemt den freakin kebab´n. leiligheta står klar seinest den 11 aug. så om vi sier kebab den 13 aug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 13 august vil jeg tro passer bra ja.. hehe.. Begynner å bli fryktelig sulten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er du sikker på at du er andre eier på den bilen, trudde det måtte bli tredje....??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei Greetings from Thailand! Bra du fikk maanedens bil Stian, og takk til alle som syntes bildene var fine Kommer til aa vaere aktiv paa bimmers f.o.m 3 august igjen. Har sikkert nok innlegg jeg maa gaa gjennom Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er du sikker på at du er andre eier på den bilen, trudde det måtte bli tredje....??? Såvidt jeg vet så er jeg andre eier i Norge. Mulig jeg tar feil. Men slik jeg forstod på forrige eier så handlet han bilen av importøren, men som sagt, skal ikke si noe sikkert her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarnli Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 dette var da et pent eksemplar. ser vel denne på rudskogen til helgen... Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 dette var da et pent eksemplar. ser vel denne på rudskogen til helgen...Grattis Det spørs, tror ikke jeg rekker det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Gratulerer! Ikke mye å sette fingeren på her! Stilige seter også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå