Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Jeg stemmer for GT`n til Tommy, eller 520`n til Steffan C. Z3`n til Geir Anders er også en god kandidat syns jeg.
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 Det ble for mye OT her nå.. flyttet trackday/ratt-diskusjonen i egen tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60813
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Akkuratt sånn type jeg kunne tenkt meg. En bloody E30 som er skikkelig gjennomført, og at man ser sjelarbeid i det. Jeg hadde vel behandlet denne som min far ville behandlet en Aston Martin eller noe. I garasjen stort sett hele året, men noen unntak sommer for å lufte den litt.. Denne elsket jeg, spess interiøret og setene. Men bilen er grøseflott ... så vis du selger den har du en kjøper, bare send PM så er pengene på boka di asap!
Stramvaier Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Denne tråden er veldig gammel hvis du ikke har fått det med deg. og bilen har byttet eier et par ganger allerede etter at maze hadde den.
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 KNow. Men følte for å kommentere den litt sånn på etterskudd. Bare sånn at jeg kan senke skuldrene, og fortelle dengangens eier at: Du hadde jaggu en flott bil
Larsiaman Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Denne tråden er veldig gammel hvis du ikke har fått det med deg. og bilen har byttet eier et par ganger allerede etter at maze hadde den. Jeg er andre eier på den etter Maze. Den lever i beste velgående og får H&R RSS Clubsport coilovers + H&R stabstag med GC camberplater montert iløpet av april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå