Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Jeg stemmer for GT`n til Tommy, eller 520`n til Steffan C. Z3`n til Geir Anders er også en god kandidat syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Det ble for mye OT her nå.. flyttet trackday/ratt-diskusjonen i egen tråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Akkuratt sånn type jeg kunne tenkt meg. En bloody E30 som er skikkelig gjennomført, og at man ser sjelarbeid i det. Jeg hadde vel behandlet denne som min far ville behandlet en Aston Martin eller noe. I garasjen stort sett hele året, men noen unntak sommer for å lufte den litt.. Denne elsket jeg, spess interiøret og setene. Men bilen er grøseflott ... så vis du selger den har du en kjøper, bare send PM så er pengene på boka di asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Denne tråden er veldig gammel hvis du ikke har fått det med deg. og bilen har byttet eier et par ganger allerede etter at maze hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 KNow. Men følte for å kommentere den litt sånn på etterskudd. Bare sånn at jeg kan senke skuldrene, og fortelle dengangens eier at: Du hadde jaggu en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Det er lov det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 røddig e30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 den var pen, hadde en fresh farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Denne tråden er veldig gammel hvis du ikke har fått det med deg. og bilen har byttet eier et par ganger allerede etter at maze hadde den. Jeg er andre eier på den etter Maze. Den lever i beste velgående og får H&R RSS Clubsport coilovers + H&R stabstag med GC camberplater montert iløpet av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Drit fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå