325m24v Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ja da skjedde det i gjen.. http://www.tk.no/nyheter/article2866662.ece 18 åring og 325.. er det rart det blir dyr forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ja, en gul en.. ikke bra.. håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Fint å take bilen i byggefelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Huff, det er virkelig ille når dette skjer. Håper virkelig det går bra med de to. Hørte på radio at politiet mistenkte høy fart. Synd dere som bestandig klager på mediedekningen av ulykker ikke kan klage her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 jeg bor i området å kjenner til de som var med.. så jeg kan bekrefte det med høy fart.. det vises på sporene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Ikke sikkert dette går utover forsikringen da folkens. Tror ikke forsikringsselskapet betaler ut særlig mye om det blir vist at trafikkreglene er brutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Ikke sikkert dette går utover forsikringen da folkens. Tror ikke forsikringsselskapet betaler ut særlig mye om det blir vist at trafikkreglene er brutt. Nei, man havner ikke på taket ved å holde fartsgrensen i en 30 sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Nei, det var jo ikke en Mercedes A-klasse dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ikke sikkert dette går utover forsikringen da folkens. Tror ikke forsikringsselskapet betaler ut særlig mye om det blir vist at trafikkreglene er brutt. nei.. ikke det at denne enne smelen har så mye å si for forsikringen. å det er jo ungdoms tileget det går utover vil jeg tro. håper det bare går bra med sjåføren. jeg selv har 70% 3.år på ene bilen og 50%bonus på konebilen. har kjørt skadefritt 12år i følge forsikringa. aldri tatt ut en krone på bilskade. å det er bare flaks.. hehe.. for jeg er ikke den som kjører pent. fremdeles store horn i panna når når jeg setter meg i e36 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 statestikk er statestikk. forsikring er ran uansett. jævla idioter! men håper det går bra! man lærer som regel av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ojoj...skitt! må ha hatt rimelig god sending for take den inne i boligfeltet der. Håper det gar bra med de to som var i bilen. Vil tro det blir en stund til sjåføren drar et slikt stunt igjen.. Men creds til tk.no for ikke å gni det inn at det var en BMW som taket. De skriver jo faktis personbil!! som regel når en bmw er innblandet i noe får den jo det smurt utover artikkelen både 1, 2 og 7 ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Nrk Møre Og Romsdal SPESIFISERTE at det var en BMW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 hvor stor motor var det i den a?, 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 stemmer det.. 325 i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Nei, det var jo ikke en Mercedes A-klasse dette. Hehe! Kan ikke ha testkjørt den bilen mye før de satt igang produksjon.. Det er iallefall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå