Gå til innhold

Krasj i Kristiansund N

325m24v
 Share

Anbefalte innlegg

Huff, det er virkelig ille når dette skjer. Håper virkelig det går bra med de to. Hørte på radio at politiet mistenkte høy fart.

Synd dere som bestandig klager på mediedekningen av ulykker ikke kan klage her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert dette går utover forsikringen da folkens. Tror ikke forsikringsselskapet betaler ut særlig mye om det blir vist at trafikkreglene er brutt.

Nei, man havner ikke på taket ved å holde fartsgrensen i en 30 sone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert dette går utover forsikringen da folkens. Tror ikke forsikringsselskapet betaler ut særlig mye om det blir vist at trafikkreglene er brutt.

nei.. ikke det at denne enne smelen har så mye å si for forsikringen. å det er jo ungdoms tileget det går utover vil jeg tro.

håper det bare går bra med sjåføren.

jeg selv har 70% 3.år på ene bilen og 50%bonus på konebilen. har kjørt skadefritt 12år i følge forsikringa. aldri tatt ut en krone på bilskade.

å det er bare flaks.. hehe.. for jeg er ikke den som kjører pent.

fremdeles store horn i panna når :twisted: når jeg setter meg i e36 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj...skitt! må ha hatt rimelig god sending for take den inne i boligfeltet der. Håper det gar bra med de to som var i bilen. Vil tro det blir en stund til sjåføren drar et slikt stunt igjen..

Men creds til tk.no for ikke å gni det inn at det var en BMW som taket. De skriver jo faktis personbil!! som regel når en bmw er innblandet i noe får den jo det smurt utover artikkelen både 1, 2 og 7 ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...