Gå til innhold

Krasj i Kristiansund N

325m24v
 Share

Anbefalte innlegg

Blir ganske provosert av at folk kjører så uvettig, spesielt i boligområder. Treger ikke å være rakettforsker for å skjønne hvorfor det er dyrt å forsikre en BMW

statestikk er statestikk. forsikring er ran uansett.

Den dagen du blir påkjørt og 100% ufør, og får 5 mill fra forsikringsselskapet ditt, så vil jeg gjerne høre om du har endret mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du blir påkjørt og 100% ufør, og får 5 mill fra forsikringsselskapet ditt, så vil jeg gjerne høre om du har endret mening.

Veldig sant! Tenker ofte på at jeg aldri kommer til å kjøre uvettig (så det er fare for skade) men det er ikke sikkert alle andre gjør det! Uhellet kan skje! Huff å huff, synd at man ikke kan tenke litt mer på konsekvenser :( Får håpe det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Blir ganske provosert av at folk kjører så uvettig, spesielt i boligområder. Treger ikke å være rakettforsker for å skjønne hvorfor det er dyrt å forsikre en BMW
statestikk er statestikk. forsikring er ran uansett.

Tror du forsikringsselskapet punger ut 5 MNOK uten å krangle skikkelig på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ser dere hvorfor forskring koster så mye for oss 18åringer! Noen må kjøre til de havner feil vei! hehe.

Må punge ut med 11500 i året for min 91' 520i.

er ikke så aller ille det da? med mindre det bare er ansvar, betalte mer enn de på lettsykkelen jeg 5mnd hver sesong.. med full kasko da e36'n jeg har nå er billigere er litt under 3k i kvartalet på pappa da. 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...