Dirty Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 så denne bilen på bmw selges for noen dager siden den har også gått i mandal for noe år siden! hvordan går det med folka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 en ble bare sjokkskada den andre store hodeskader men skal vist gå bra. bilen ble innkøpt for ca en mnd. siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Blir ganske provosert av at folk kjører så uvettig, spesielt i boligområder. Treger ikke å være rakettforsker for å skjønne hvorfor det er dyrt å forsikre en BMW statestikk er statestikk. forsikring er ran uansett. Den dagen du blir påkjørt og 100% ufør, og får 5 mill fra forsikringsselskapet ditt, så vil jeg gjerne høre om du har endret mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Den dagen du blir påkjørt og 100% ufør, og får 5 mill fra forsikringsselskapet ditt, så vil jeg gjerne høre om du har endret mening. Veldig sant! Tenker ofte på at jeg aldri kommer til å kjøre uvettig (så det er fare for skade) men det er ikke sikkert alle andre gjør det! Uhellet kan skje! Huff å huff, synd at man ikke kan tenke litt mer på konsekvenser Får håpe det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 likte plassen jeg GRAUTBYEN... fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Sykt fin E46 til salgs på Finn -> http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... JzKX631210 Kanskje litt kjedelig motor, men kommer seg frem uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Sykt fin E46 til salgs på Finn -> http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... JzKX631210 Kanskje litt kjedelig motor, men kommer seg frem uansett da Ehhhh, litt OT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 hehe.. må være tastefeil her inni bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tro om noe av intriøret er bra i den bilen? hadde trengt svart dashbord og sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Blir ganske provosert av at folk kjører så uvettig, spesielt i boligområder. Treger ikke å være rakettforsker for å skjønne hvorfor det er dyrt å forsikre en BMWstatestikk er statestikk. forsikring er ran uansett. Den dagen du blir påkjørt og 100% ufør, og får 5 mill fra forsikringsselskapet ditt, så vil jeg gjerne høre om du har endret mening. Tror du forsikringsselskapet punger ut 5 MNOK uten å krangle skikkelig på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Bare så det er sagt så skjedde ikke dette inne i et boligfelt. Bilen endte opp i innkjørselen til et boligfelt. Det hele skjedde på innfartsveien til Kr.Sund. Stor forskjell på kjøring på innfartsveien til en by å inne i et bolig felt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 der ser dere hvorfor forskring koster så mye for oss 18åringer! Noen må kjøre til de havner feil vei! hehe. Må punge ut med 11500 i året for min 91' 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 der ser dere hvorfor forskring koster så mye for oss 18åringer! Noen må kjøre til de havner feil vei! hehe.Må punge ut med 11500 i året for min 91' 520i. er ikke så aller ille det da? med mindre det bare er ansvar, betalte mer enn de på lettsykkelen jeg 5mnd hver sesong.. med full kasko da e36'n jeg har nå er billigere er litt under 3k i kvartalet på pappa da. 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 der ser dere hvorfor forskring koster så mye for oss 18åringer! Noen må kjøre til de havner feil vei! hehe.Må punge ut med 11500 i året for min 91' 520i. Hvis du betaler 11500 kr i året for en 1991 modell 520i så bør du seriøst skifte forsikrings selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 han har buksa vel langt nede han som sitter å ser på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå