530diesel Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei er ny på forumet, har prøvd å lese rundt om jeg finner noe om dette her men kan ikke finne no om dette. spm. er som følger: hvordan slette lyset i dashbordet etter jeg har bytta abs sensor? kan dette gjøres selv eller må man inn på verksted får å få dette gjort? dette gjelder en 2000mod 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Heier ny på forumet, har prøvd å lese rundt om jeg finner noe om dette her men kan ikke finne no om dette. spm. er som følger: hvordan slette lyset i dashbordet etter jeg har bytta abs sensor? kan dette gjøres selv eller må man inn på verksted får å få dette gjort? dette gjelder en 2000mod 530d hei... rart den ikke slokker etter du har byttet sensor.. men hvis den ikke gjør det så må du nok innpå verksted ¨å be di nullstille lampa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 du må inn å slette med diagnosen.. kan ik jøre d hjemme i garasjen:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 det var jo ikke noe moro ringte verksted i sandnes der skulle di ha 500kr for å slette lyset. nesten like mye som føleren kosta,hadde jeg vist det hadde di kunne ha tatt jobben med det og da sletta lyset i timeprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei igjen noen som vet om en plass i stavanger / sandnes område som er billigere på nullstilling av abs lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei igjennoen som vet om en plass i stavanger / sandnes område som er billigere på nullstilling av abs lys? Bilmesteren 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Takker for svar, skal ringe å høre om dei har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Eller så bestiller du diagnosekablel til BMW og bruker Carsoft 6.5. Jeg har kjøpt dette programmet og det fungerer utmerket. Det har mulighet for sletting av feilkoder. Har ikke prøvd selv, men tror det skal fungere. Jeg fikk iallefall diagnose på bilen med dette programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Har du prøvd å ta av batteriet. Jeg fikk samme melding om at en måtte inn for å slette "feil lys" på feks slitasjevarslere osv men tenkte jeg skulle prøve å ta av batteriet. Ventet en stund og vips var alle varsellys borte.. Dette var også en 530d 99 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei skal prøve å ta av batteriet først da,kan man spare 400,- på det er det jo vert det. leste i en annen tråd om nullstilling av gearkasse noe om at man måtte ta av minuskabel med lysa på? er det ikke vanlig å ta av minuskabel først uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.S Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Har akkurat samme problem på min . Har byttet sensor men det lyser fortsatt. Hjalp det å koble fra batteriet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530diesel Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Nei det hjelper ikke, hos meg var det styreboksen som var gåen. finner den på høyre side ved abs-pumpe. denne er ikke billig og den passer ikke omhverandre, den må inn til bmw for omprog. kan også sende til usa for rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 På e46 så kan man iallefall prøve å vri om nøkkelen og la den stå noen sekunder før man starter bilen. Har gjort dette selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 På E36 treng du i allfall ikkje å slette feilkoden etter skifte av sensor...men kan hende det ikkje er sånn på E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.S Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Var i kontakt med Stenshagen Lillestrøm, de sa at feilkode måtte slettes etter bytte av giver . de hadde ikke tid denne uken, men skal få det sjekket til uken. Har også hørt at det på noen kan hjelpe at man tar av batterikablene og holder disse sammen, for å "lade ut" minnet, noen som har forsøkt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå