Gå til innhold

slette abs lys etter bytte av giver

530diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

er ny på forumet, har prøvd å lese rundt om jeg finner noe om dette her men kan ikke finne no om dette.

spm. er som følger: hvordan slette lyset i dashbordet etter jeg har bytta abs sensor?

kan dette gjøres selv eller må man inn på verksted får å få dette gjort?

dette gjelder en 2000mod 530d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er ny på forumet, har prøvd å lese rundt om jeg finner noe om dette her men kan ikke finne no om dette.

spm. er som følger: hvordan slette lyset i dashbordet etter jeg har bytta abs sensor?

kan dette gjøres selv eller må man inn på verksted får å få dette gjort?

dette gjelder en 2000mod 530d

hei... rart den ikke slokker etter du har byttet sensor.. men hvis den ikke gjør det så må du nok innpå verksted ¨å be di nullstille lampa... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så bestiller du diagnosekablel til BMW og bruker Carsoft 6.5. Jeg har kjøpt dette programmet og det fungerer utmerket. Det har mulighet for sletting av feilkoder. Har ikke prøvd selv, men tror det skal fungere.

Jeg fikk iallefall diagnose på bilen med dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ta av batteriet.

Jeg fikk samme melding om at en måtte inn for å slette "feil lys" på feks slitasjevarslere osv men tenkte jeg skulle prøve å ta av batteriet. Ventet en stund og vips var alle varsellys borte.. Dette var også en 530d 99 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

skal prøve å ta av batteriet først da,kan man spare 400,- på det er det jo vert det.

leste i en annen tråd om nullstilling av gearkasse noe om at man måtte ta av minuskabel med lysa på? er det ikke vanlig å ta av minuskabel først uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Var i kontakt med Stenshagen Lillestrøm, de sa at feilkode måtte slettes etter bytte av giver :? . de hadde ikke tid denne uken, men skal få det sjekket til uken.

Har også hørt at det på noen kan hjelpe at man tar av batterikablene og holder disse sammen, for å "lade ut" minnet, noen som har forsøkt dette. :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...