quentez Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Noen uker siden vår "nye" bil ankom fra Tyskland - en BMW 530d E60 2003-modell. Den er bare helt fantastisk å kjøre. Draget den gir er enormt, det sørger 218 hestekrefter og 500 newtonmeter for. Sportsunderstell gir litt stivere chassis og herlige kjøreeegenskaper. En nydelig kombinasjon. Seksermotoren gir fra seg en god lyd ved pådrag, og den er helt annerledes i lydbildet fra de ufine dieselfirerne. Bilen har rulla 90.000 kilometer i Tyskland, men den føles faktisk ut som ny - både innvendig og utvendig er den helt plettfri. Litt av utstyret: - Sportsunderstell - Adaptive kurvelys - Active Steering - HiFi Logic7 Høyttalersystem (til sammen 13 høyttalere) - Lyspakke - El. komfortseter i svart dakotaskinn - Navigasjon business - Soltak - Park Distance Control - El. solgardin bak - Automatisk avblendbare speil - Utvidet klimaanlegg - CD-veksler (6 cd'er) - Mobiltelefon - 245/45/17-dekk Motor: R6 med 218 hk og 500 nm 0-100: 7.1 sekunder Toppfart: 245 km/t Forbruk: 0.69 l/mila Med andre ord har den det meste av nødvendig utstyr. Det eneste jeg savner er head-up display, sportsratt og utvendig m-pakke, men de to sistnevnte skal skaffes etterhvert. Sportsratt blir bestilt i løpet av sommeren. Etterhvert blir det også nye felger. Har planer om Hartge Classic i 18" neste vår, når nye sommerdekk skal på. 19" ser best ut, men jeg er redd det vil ødelegge for mye av komforten. En chip/powerbox er også mulig, vurderer først og fremst KCR sin som skal gi 260 hestekrefter og 560 newton, men det blir først eventuelt neste sommer. Et raskt mobilbilde jeg tok på jobb i dag. Legger ut flere og penere bilder i løpet av helga.
Toro Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Grønn av misunnelse her Rå bil med skikkelig dieselpotte
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Gratulerer med ny bil! Ser pen ut, og med 18" og M-pakke blir dette enda mye mye bedre. Regner med den føles rimlig sportslig med såpass dreiemoment...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Gratulerer med flott bil! Rar potte, ellers lite å utsette.
Steffan C Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Gratulerer med ny, og ikke minst herlig BMW! E60/61 er virkelig en pen bil, som jeg håper blir min neste BMW .
quentez Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Gratulerer med flott bil!Rar potte, ellers lite å utsette. Hehe, ja pottene er bare en midlertidig erstatning for de ufine eksospottene i rustfritt stål som sto på originalt.
quentez Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Flott bil! Er det Hartge Classic 2 du tenker på? Tenker på disse (replica selvfølgelig): http://wheelautohaus.com/pics/2005-05-06-e60_002.jpg
MartinE39 Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Gratulerer! Flotte biler dette, denne så jo meget pen ut også Håper du får mye kjøreglede med denne godsaken...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med pen bil! Denne flytter seg vel ganske bra? Har kjørt en Chrysler 300C med 3.0l V6 Diesel med 218hk og 510nm. 300'n er veldig tung, veier nesten 2 tonn, så denne må vel være ganske fin å kjøre
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Et raskt mobilbilde jeg tok på jobb i dag. Legger ut flere og penere bilder i løpet av helga. Bruk da photobucket istedet for imageshack! Imageshack er så tregt og jævlig!!!!
Saltkjelen Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Gratulerer med en ny og kraftig 5'er. Dette er en riktig motor og med litt diverse snacks så blir det bra. Det første jeg imidlertid ville ha gjort, fremfor alt annet er å fjerne de nye eksostutene dine. Mye penere originalt og invister da etterhvert et Eisenmann anlegg eller liknende. Schmiedmann har stusser som sveises på for 500kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå