Gå til innhold

Høynivå subwoofer

Anbefalte innlegg

Jeg har også samme problemet, skjønner jo at man finner høytalerledninger bak på høytaleren, men er så å si umulig å komme til på høytaleren så sliter med å finne ledningene jeg å.

noen som har erfaring med hvordan man kommer til bak der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av lokket på venstre/høyre side i bagasjerommet. Så tar du handa bak nøytaleren, da kjenner du 2stk kabler. En blå og en gul!? tror jeg det var. Har kanskje 5cm og gå på. Snitta opp, og kobla meg på den, så la jeg phonokabel og omformer nede til venstre, under baklykta. Forsterker ligger under 'lokket' i bagasjerommet.

Det jeg ikke har gjort, er og koble remote kabel, den har jeg en bryter på. (av/på) Skal koble meg inn på kjørelysene. Så den blir slått på hver gang bilen blir startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering fra trådstarter... jeg kom aldri videre med dette prosjektet og er således stadig uten erfaring i forhold til en subwoofer/basshøyttaler. Nå brukes bilen primært av min bedre halvdel som en typisk konebil og hun påstår at bilens originale Businessradio er god nok... så da så... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bass'n i boks:)

hadde problemer med å komme til på baksiden av høytalerne, men fant høytalerledningene under dekselet som ligger nermest seteryggen i bagasjerommet (en rød å en blå ledning)..

remoten koblet jeg til baklykta (en tynn, blå å gul ledning tror jeg d var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Hei har også planer om litt mer bass i touringen min.

Har en 12" gas aktiv sub som støtter høynivå inn..

så det er i orden. men må jeg strekke støm kabel helt fra batteriet foran for og få strøm? har ikke lyst til og begynne med å rive av innstegslister osv. da jeg har dårlige erfaringer med klipps som ryker + + + skikkelig møkkajobb hehe

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...