Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som en meget flott bil, synd du ikke stoppet på ved Statoil i dag så jeg fikk mulighet til å se på den ordentlig.

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for det :) Hadde lyst å stoppe der for å kikke litt på bilene som stod der, men hadde rett og slett ikke tid da jeg måtte hente fruen på jobb. Syns jeg skimtet en rød cab der, din kanskje?

Skrevet

Har oppdatert tråden med litt info om bilen i første innlegg. Kanskje noen kan hjelpe meg i tysk da det er enkelte ting jeg ikke forstår?

Skrevet

Det stemmer bra at det var min røde cab som sto der ja :D Håper været snart tillater at jeg kan bruke den som cab også!

• 1 month later...
Skrevet

Var ute med bilen når det var så fint vær på torsdag :) Måtte ta noen bilder, men dessverre bare mobilen tilgjengelig.

DSC006.jpg

DSC005.jpg

DSC001.jpg

Snart tid for å parkere tralla før vinter :(

• 1 month later...
Skrevet
  TB328i skrev:
så høy den er foran... men dritfin!

Hehe, den er ganske lav foran, men ser sikkert sånn ut på bildene siden bakenden er så lav :)

Skrevet

Kjøpe GT leppe av meg? passe som smurt på den fronten og er grooomt :) 1300 + frak. PM please. ingen riper ingenting, Ekte Rieger.

Skrevet
  PenguiN- skrev:
Kjøpe GT leppe av meg? passe som smurt på den fronten og er grooomt :) 1300 + frak. PM please. ingen riper ingenting, Ekte Rieger.

Ellers takk. Er ute etter GT splittere :)

Skrevet
  -Anders- skrev:
Jævlig rå cab! Hvor store er hjula?

Takk for det :) Kikket på tråden din her om dagen og må si at din er utrolig fin også! :)

18" 225 bak og 215 foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...