Bjørnar_ Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Ser ut som en meget flott bil, synd du ikke stoppet på ved Statoil i dag så jeg fikk mulighet til å se på den ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Takk for det Hadde lyst å stoppe der for å kikke litt på bilene som stod der, men hadde rett og slett ikke tid da jeg måtte hente fruen på jobb. Syns jeg skimtet en rød cab der, din kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har oppdatert tråden med litt info om bilen i første innlegg. Kanskje noen kan hjelpe meg i tysk da det er enkelte ting jeg ikke forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Det stemmer bra at det var min røde cab som sto der ja Håper været snart tillater at jeg kan bruke den som cab også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Den så fin ut Ja det var det, er jo ikke annet enn regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Var ute med bilen når det var så fint vær på torsdag Måtte ta noen bilder, men dessverre bare mobilen tilgjengelig. Snart tid for å parkere tralla før vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Gratulerer med skikkelig fin bil Hvilken vinterbil du har da siden du skal parkere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Takk for det Ingen foreløpig, er på utkikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 så høy den er foran... men dritfin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 så høy den er foran... men dritfin! Hehe, den er ganske lav foran, men ser sikkert sånn ut på bildene siden bakenden er så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kjøpe GT leppe av meg? passe som smurt på den fronten og er grooomt 1300 + frak. PM please. ingen riper ingenting, Ekte Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jævlig rå cab! Hvor store er hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kjøpe GT leppe av meg? passe som smurt på den fronten og er grooomt 1300 + frak. PM please. ingen riper ingenting, Ekte Rieger. Ellers takk. Er ute etter GT splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jævlig rå cab! Hvor store er hjula? Takk for det Kikket på tråden din her om dagen og må si at din er utrolig fin også! 18" 225 bak og 215 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 GT-splittere er fint på M-fronten, hadde det på min gamle Cab selv. Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå