Haug Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Skal heve den bak til neste sesong. Lyktelistene var på bilen når jeg kjøpte den, vurderer å fjerne de. Er lysegrått skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Syns cromedetaljene var pene jeg! Så lenge de er innvndig.. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Er det sånne felger du har ? :S M5 replica ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Denne typen som står på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Okei.. Hva heter felgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Endelig noen som har skjønt hvordan e36 skal se ut, meget bra gjort! Min -96 328 cab blir bort imot helt lik når den er ferdig, bortsett ifra at min er svart med rødt skinn. Gratulerer med fin cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Okei.. Hva heter felgen ? Det er M5 replica. Du linket til M3 replica Er ikke store forskjellen på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Endelig noen som har skjønt hvordan e36 skal se ut, meget bra gjort! Min -96 328 cab blir bort imot helt lik når den er ferdig, bortsett ifra at min er svart med rødt skinn. Gratulerer med fin cab! Høres bra ut Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Kjempepen bil! Får lyst på cab selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Kjempepen bil! Får lyst på cab selv. Kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Kjempepen bil! Får lyst på cab selv. Kjøp! Oh yes! Gjør det i morra! Hehe, over til bergen som de sier; Utrolig fin bil du har! Jeg må si at jeg er ikke så negativ til de nederste lyktesenkerne jeg. Heve rompa litt så har du den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hehe, takk! Jeg regner med jeg kommer til å fjerne øvre og nedre lyktelister til våren. Og heve rompa skjer også til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Da har jeg endelig blitt Bmw eier igjen og det føles godt Bilen er en 96 modell 320i Cabriolet original M-tech. Fargen er techno violet metallic. Denne har bikket 109000 km og aldri blitt vinterkjørt og det bærer den preg av. Det meste ser igrunn nytt ut. Har ingen spesielle planer fremover enn å få hevet opp "stussen" litt, få på nye typen skilt, uten de pene flaggene vel og merke. Så får jeg se seinere om det muligens blir en liten list på bagasjelokket, svak toning av ruter og bytte til mørkt vindu på kalesjen. 299 TECHNO-VIOLETT METALLIC P7TH LEDER MONTANA HELLGRAU * 0395 UEBERROLLSCHUTZ-SYSTEM 0658 BMW BUSINESS CD RDS 0255 SPORT-LEDERLENKRAD II MIT AIRBAG 0277 BMW LM RAD/DOPPELSPEICHE 0337 M SPORTPAKET 0380 HARDTOP-VORBEREITUNG 0398 VERDECKBETAETIGUNG ELEKTRO-MECH. 0481 SPORTSITZE 0494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER+BEIFAHRER 0498 KOPFSTUETZEN IM FOND 0520 NEBELSCHEINWERFER 0676 HIFI AKTIV-LAUTSPRECHERSYSTEM 0704 SPORTFAHRWERK, M 0806 3.BREMSLEUCHTE 0391 STOFFVERDECK DUNKELBLAU EDIT: Lagt til mere info om bilen. Denne bilen kjenner jeg fra Ålesund. strøken bil godt passet på av tidligere eiger fra ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Jævlig lekker cab! Sagt det før, sier det igjen. Personlig ville jeg gått for to rør bak og ikke øyelokkene Samt faceliftnyrer. Der du står parkert har jeg ofte stått i påsken ja Som vakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå