Haug Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Fikk satt inn xenon (8000K) i nærlys her om dagen. Og sånn ble det Skulle nesten hatt i tåkelysene og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Pent det der! Jeg skal ha i tåkelysa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 meeeeget flott bil du har er på utkikk etter cab selv og nå.. du må få xenon i t¨kelys og fjernlys også Har det i alle lys i fronten på min coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 det er grisedigg med xenon sant? hjelper noe helt sykt på nattkjøringa hehe... bare få inn 4 pærer til nå, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 meeeeget flott bil du har er på utkikk etter cab selv og nå..du må få xenon i t¨kelys og fjernlys også Har det i alle lys i fronten på min coupe Takk for det! Min blir nok lagt ut for salg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 det er grisedigg med xenon sant? hjelper noe helt sykt på nattkjøringa hehe... bare få inn 4 pærer til nå, så blir det bra Ja det var rimelig stor forskjell Vil tro det gjør susen i tåkelysene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 meeeeget flott bil du har er på utkikk etter cab selv og nå..du må få xenon i t¨kelys og fjernlys også Har det i alle lys i fronten på min coupe Takk for det! Min blir nok lagt ut for salg snart Når er snart? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 meeeeget flott bil du har er på utkikk etter cab selv og nå..du må få xenon i t¨kelys og fjernlys også Har det i alle lys i fronten på min coupe Takk for det! Min blir nok lagt ut for salg snart Når er snart? hehe Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Eksosen passer bra til den flate ræva.. Bra oppsett på lysene ja, ble digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 eg liker egentlig ikje cab men denne likte eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Da har bilen vært inne på service. Byttet olje/filter. Sett over diverse væsker. Gått over understell, foringer ++ Og alt er i skjønneste orden Det neste blir å bytte bremseskiver og klosser foran så den blir klar til Periodisk Kontroll Og få på panseremblemet da jeg har tatt av det gamle som var flasset av og stygt Fjærene bak er også byttet, ble litt penere nå! Olje Denne lekre doningen skulle man hatt Etter bytte av fjærer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 det ble MYE bedre litt mere framovervendt nå hehe... pkk ja, spennende menne, husk, xenon er ikke lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 det jeg også håper på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå