-Lasse- Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Naboen ringte nettopp og ba meg komme ut og ta en titt på bilen han hadde fått lånt... Det viste seg å være nye Audi A5. Jeg må bare si det, dæven for en råtass. 3.0 tdi quattro med 240hk og 500nm. Jeg og dama fikk låne den en liten tur. En ting er sikkert, en kommer ikke nærmere sportsbilfølelse i en dielselbil enn dette En enorm kraft møtte meg i det jeg trykka på gassen.. Draget holdt seg jevnt over hele fjøla. Samtidig har bilen et imponerende stivt og tight understell som gjorde at den lå utrolig godt på veien. Detta var moro!! Jeg har blitt bmw mann på heltid, så for min del hadde jeg nok heller lagt 680 000 (startprisen) i en E92 med skikkelig motor fremfor denne.. Men det er en utrolig morsom bil, det er helt klart! Bilder: By zobeon at 2007-07-08 By zobeon at 2007-07-08 By zobeon at 2007-07-08 By zobeon at 2007-07-08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Var jo ikke akkurat ulik E92 i profil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Så skikkelig trøtt ut bak! Stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Syns dette er en ganske tøff bil. Hadde vært kult med skikkelig test med denne og E92'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Så en slik "live" her om dagen, og jeg må innrømme at jeg har litt sansen. Men denne karen hadde også valgt E92 før A5. Er man hjernevasket så er man hjernevasket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Tøffere lykter foran på denne enn på E92 iaf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Så en sånn her om dagen og jeg syns den faktisk ikke var så ille. Men rumpa ser litt trøtt ut kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Synes denne er veldig pen å se til! Kan som andre her sier til tider være enig i at bakenden ser noe trøtt ut her.. Det løses jo med å kjøpe s-line da Synes audi virkelig har fått dreisen på de nye frontene! Ufattelig pene lykter og grillen er meget veldreid Må også si at setene i denne så ufattelig gode ut! En koloss av en sidestøtte! Men mellom A5/E92 og S5 og M3 E92 tror jeg også som de andre M3 E92 hadde blitt valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Synes denne er veldig pen å se til! Kan som andre her sier til tider være enig i at bakenden ser noe trøtt ut her.. Det løses jo med å kjøpe s-line da Synes audi virkelig har fått dreisen på de nye frontene! Ufattelig pene lykter og grillen er meget veldreid Må også si at setene i denne så ufattelig gode ut! En koloss av en sidestøtte! Men mellom A5/E92 og S5 og M3 E92 tror jeg også som de andre M3 E92 hadde blitt valgt nå skal ikke jeg stå fram som en audi fan men det er en Rs5 på vei også.. Mener det var snakk om samme v10 som i lamborghini gallordo, men strupet ned litt.. Denne kunne blitt interessant opp imot e92 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Hadde vært helt uaktuellt for meg å investere i folkevogn, men jeg må innrømme at den S5 varianten var ordentlig tøff live. Er nok det råeste de har fått til på meget lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå