MaVes Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 ojda synd d der. har krasha akkurat under lysakerbrua når d har regna selv.BOM rett i venstreveggen så over 4 felt og inn i andre veggen og snurre landt ut av tunellen. der er d farlig glatt spes vis du er litt over fartsgrensa. min e36 ble vraka akkurat der men heldigvis så hadde jeg fullkasko, mista ikke no % heller og bare non timer tidligere enn meg hadde 3 andre biler krasha på samme punkt. så den lille tunellen der er ikke god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Sliter selv med ekstremt lite veigrep når det regner. Hva venter du på egentlig...? Bare handle nye dekk og bestille firehjulskontroll med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 ojda synd d der. har krasha akkurat under lysakerbrua når d har regna selv.BOM rett i venstreveggen så over 4 felt og inn i andre veggen og snurre landt ut av tunellen. der er d farlig glatt spes vis du er litt over fartsgrensa. min e36 ble vraka akkurat der men heldigvis så hadde jeg fullkasko, mista ikke no % heller og bare non timer tidligere enn meg hadde 3 andre biler krasha på samme punkt. så den lille tunellen der er ikke god Var det du som hadde snurra noe grønn jævlig med en mazda til stede eller noe? og politiet var der? hagenisse: samme sier jeg.. venter på og kræsje du nesten! flere ganger at saaben har rust seg opp i 5 gir bortover den veien ja.. holdt godt fast i rattet og behold fullgass:D lenge leve gnanger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 legger ut litt flere bilder da jeg var innom viking:( er så synd å se den slik ufff:(:( og her er litt nyheter om ulykken http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article135236.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Oppdater oss på hvordan det går med forsikring ol. da. Er greit å vite hva som skjer hvis en skulle komme ut for noe slikt. Trist å se på bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Dekkene ser jo god ut! Men er kjedelig at sånt skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 jeg mista ikke noe på forsikringa heldig vis men missta de opptjente årene:( takstmannen skal vel komme sanrt og se hvor mye jeg får for bilen, og da skal jeg jammen ha en god sum på dette, da dette avr en strøken sedan. skal holde dere oppdatert jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Ikke bra, får kondolere jeg også. Har selv prøvd aqua planing i kasse bil, faen ikke lett å redde bilen igjen asså, gik også rett i grøfta etter en lang kamp om å holde den nogenlunde på veien, og det er usandsynlig lite det bremser å kjøre sidelengs når man aqua planer, nesten ingenting. Tar is og snø til enhver tid fremfor aqua planning. Men bilen er bare en ting, så lenge ingen kom alvorligt til skade skal man prise seg lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 det som var rart at airbagen ikke løste seg ut på noen sider:S:S: dette er jammen meg skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Du har vel ikke sidekollisjonsputer i din bil? Og må nok treffe en del hardere i fronten for at de løser ut.. Tror du bare skal være glad for at du ikke fikk deg en på trynet av airbagen i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Dette var triste greier Du mister vel ikke førerkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Dette var triste greier Du mister vel ikke førerkortet? Det trur jeg neppe. kan jo hende alle dette. Bare han ikke kjørte i 300km/t da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Sant nok, men kjører man av veien kaller politiet det for uaktsom kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Sliter selv med ekstremt lite veigrep når det regner. Hva venter du på egentlig...? Bare handle nye dekk og bestille firehjulskontroll med en gang. Vel, er i samtale med BS bildeler om erstatning pga senkesett som ikke er som det skal. Vil heller slite ut de dekkene jeg har pga feilstilling enn å kjøpe nye dekk å la de også bli slitt ut før jeg finner ut av saken med BS.. Men tilbake til topic. Du få bare fortelle om de ulike utgiftene du har hatt med styling ol. slik at du ikke taper så mye på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 "Det hele startet da en bil fikk vannplaning og en annen sjåfør stoppet for å hjelpe vedkommende. To andre biler skal da ha krasjet inn i den parkerte bilen." Det er vel mer uaktsomt, spør dere meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå