aloebiz.net Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Blir så irritert på imageshack altså! Det går så utrolig trengt hele tiden og det virker som det er vanskelig å legge ut bilder på en ordentlig måte... Kan vi ikke kollektivt gå sammen om å bruke photobucket istedet? Det er sååå mye bedre og det ligger ferdige IMG-tags inne der som er bare å kopiere og lime inn på forumet på hvert bilde du laster opp! Det er meget raskt og genialt! Og forumet blir så mye lettere og lese og det går veldig fort å laste ned og se på bildene... Hva sier folket?? Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Amen Innen imageshack var ferdig å logge meg inn, hadde jeg rukket å registrere meg på photobucket, lastet opp bilder og publisert dem på bimmers. Go figure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Photobucket er alfa omega! Jeg bruker bare photobucket og det er meget brukervennlig. For ikke å snakke om at i photobucket kan den resize bildene automatisk om man stiller den inn for det, med tanke på andre forum som ikke har den funksjonen for å klikke på bildene for å få de i full size (som gjør at man må scrolle seg rundt på bildet uten å få med seg helheten) Ikke på en, men mange måter, så gjør photobucket det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 www.tinypic.com ..Funker! Raskt, greit og enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Må si meg enig i det ja. Vurderer sterkt å flytte alt av bilder over til bøtta eller lignende. Så sinnsykt tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Hva er adressen til photobucket a? Prøvde i farten .com og .us .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Jeg har sagt dette hele tiden, imageshack SUGER. Drittlei tregheten og partypoker popupsene! Har brukt Photobucket i 4 år nå, og har blitt Pro bruker. Koster noen dollar i året, men du får hele 5gb med plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Har jo et norsk alternativ også som heter http://bildr.no/. Ikke galen hastighet der, men begrensingen er på 1MB pr. bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Photobucket er bra, imagehack er bare driten, ustabilt og treigt som F*** Helt enig, forbyd imagehack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 http://www.gets.no/ er et enkelt alternativ for å laste opp bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 bruker også bildebøtta! enkelt og stabilt! lett og laste opp masse bilder på en gang og! har også blitt pro bruker! brukte opp båndbredda med gratis kontoen med ett par hundre tusen treff på noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 ja da var jeg og registrert på www.photobucket.com likte egentlig ikke imageshack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå