Gå til innhold

BMW 320i cupe NY PRIS!!

Backflipp
 Share

Anbefalte innlegg

bump bump :D

Første som kommer med 70 lapper blir en stolt eier av en fet bimmer som ingen andre har :D

prøv finn.no... der er det er mye bredere marked enn bimmers og autodb.

man trenger 2 viktige faktorer for å selge en bil. 1: en fin bil 2: en aktuell pris. uten å gå mer innpå det så mangler det litt av begge...

og forresten... en seriøs selger overgår det andre... at man ber andre om å sleike seg her og der fungerer som regel ikke...

egentlig pleier jeg å ignorere slike salgsannonser, men her er det ingen "pen" utvikling...

lykke til :roll:

Har lett for å komme mye useriøst i slike salgstråder fordi noen her på bimmers absolutt ikke klarer å la være å slenge dritt!

Så nå kan moderatorene slette alt som ikke har noe med anonnsen å gjøre! takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lett for å komme mye useriøst i slike salgstråder fordi noen her på bimmers absolutt ikke klarer å la være å slenge dritt!

Er vel egentlig ikke så mye mere seriøst å skrive direkte feil i annonsen? M-tech var en utstyrspakke som man kunne velge når bilen var ny. Jeg kan ikke se noe av dette på din bil. Og M-tech "interiør" har bilen ikke, kun rattet som kom til E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke så mye mere seriøst å skrive direkte feil i annonsen? M-tech var en utstyrspakke som man kunne velge når bilen var ny. Jeg kan ikke se noe av dette på din bil. Og M-tech "interiør" har bilen ikke, kun rattet som kom til E30.

Den har m-tech understell. Står i vognkort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech understell innskrevet i vognkort? Dette er jo noe som var på bilen da den forlot fabrikk. Hvorfor er det innskrevet i vognkortet? Om det er et ettermarkedssenkesett så kan jeg forstå det, men ikke om det virkelig er et m-tech understell levert fra bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech understell innskrevet i vognkort? Dette er jo noe som var på bilen da den forlot fabrikk. Hvorfor er det innskrevet i vognkortet? Om det er et ettermarkedssenkesett så kan jeg forstå det, men ikke om det virkelig er et m-tech understell levert fra bmw.

Det er jo ettermontert på bilen og skrevet inn i vognkort. Har jeg sakt det var en orginal m-tech? nei! men en med noe m-tech utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo t.o.m i signaturen din at du har en 320i m-tech... Jeg kan ikke kalle bilen min for en m-tech fordi jeg har lister, front og girkule fra ///M.

Jo da, du kan kalle bilen din for akkurat det du vil. Men når man skal selge noe så bør man være ærlig og oppriktig. Og en bil med M-tech understell kan kalles en m-tech, men å kalle det interiøret der for m-tech, det er *kremt,hoste* kanskje å overdrive litt.

Det skal også tillegges at 60/40 senking ikke høres ut som originalt m-tech understell. E36`n jeg hadde med M-tech understell var langt ifra så lav.

Hvorfor ikke kalle en spade for en spade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vurdere å legge inn ett bud på 40k. så sant den er rustfri og du betaler om.reg....

å etterpå sleike mæ i ræva?

trengs ikke det, du kan tørke deg selv med den prislappen din;)

Folk må da for faen få lov til ha egne meninger om hva de vil ha for bilen sin?

Det verste som skjer er jo bare at den ikke blir solgt!

Noen som har tvunget deg til å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i himmelens navn! La nå mannen ha en salgsannonse der hele forumet IKKE slenger dritt om bilen!

Er tydelig at her inne på bimmers må man skrive alt korrekt slik at man ikke får slengt dritt fra alle 4-kantede "spesiallister" her inne!

Men nå er bilen solgt folkens å for di som lurte så fikk jeg det jeg ville ha for den. Så kan dere fortsette å diskutere ordet m-tech her... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i himmelens navn! La nå mannen ha en salgsannonse der hele forumet IKKE slenger dritt om bilen!

Er tydelig at her inne på bimmers må man skrive alt korrekt slik at man ikke får slengt dritt fra alle 4-kantede "spesiallister" her inne!

Men nå er bilen solgt folkens å for di som lurte så fikk jeg det jeg ville ha for den. Så kan dere fortsette å diskutere ordet m-tech her... :roll:

Gratulere da :D Hvor blir bilen å se ifra nå av? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere da :D Hvor blir bilen å se ifra nå av? 8)

Lillehammer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...