Harald386 Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Tror dette er et felles irritasjonsmoment for mange E39-eiere.. Har hatt noe av det samme problemet selv. Merkbart risting i rattet ved diverse hastigheter. Har hatt dette siden i vinter, og det fulgte med etter at jeg byttet til sommerdekk også. Det ble mye bedre etter at jeg byttet bremseskiver forran nå i sommer. Det var fortsatt små vibreringer, men forrige uke justerte jeg lufttrykket i alle dekka, slik at dette ble helt etter boka. Nå kjenner jeg ingen ristninger i rattet, men jeg kjenner av og til at bilen rister, men hallo.. vi lever i norge og hvor er det så bra asfalt at man ikke vil oppdage noen ristinger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 en midlertidig konklusjon fra mine issues: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56202&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Helt nye dekk! Se dato og år på dekkene selv! Noen dekk/forhandlere selger dekk som har ligget i flere år! ! ! Vis d forsatt rister litt med NYE dekk så har jeg skifta komplett styre stag begge sider og da ble bilen helt fin ;)Ikke no risting i ratt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 samme dritt problemet selv.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå