Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min forrige E39 ('97 mod 520iA) eies av en kompis nå, og går som ei klokke ennå! Den passerer straks 300... Har kun byttet slitedeler, aldri hatt noen som helst problemer med den. Så holdbarheten vil jeg si er god, forutsatt at man holder bilen vedlike underveis selvfølgelig.

Det du må regne med er å skifte vannpumpe (hvis du ikke allerede har gjort det), for de har en tendens til å si takk for seg en eller annen gang etter bilen har passert 100...

Skrevet

Vel, 520i er da ingen dårlige biler. Kom inn en 97 520i Touring på finn.no i går og denne hadde gått noe og 460 000km - riktig nok gått som taxi. Min forrige 97 520i hadde gått omtrent 170 000km før jeg måtte bytte litt div. slitedeler. Og slitedeler kommer på alle biler..

Skrevet

bra biler :)

min har gått over 300 nå.. og byttet vannpumpe og termostat bare for å være på den sikre siden før vinteren :)

samt at det var dårlig kontakt til bensinpumpen nede i tanken da men..

Skrevet

Nå var det snakk om en E39 her, men får vel skrive noen ord allikevel håper jeg. Min 325iA har nå gått 225'. Byttet nettopp olje på den etter ett år med 22' kilometer. Tør vedde på at det gikk nesten like mye olje ut som gikk inn i fjor sommer. Peilestanden har iallfall aldri sunket.

Nei, motoren er jeg ikke redd for, men er en del elektronikk som begynner å bli slitent etter en stund(jeg har kjørt med ABS lampa lysende i flere måneder nå) og det dukker opp litt rust fra tid til annen. Men har tro på at E36en iallfall får leve til å se 300' :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...